TeisL Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei, Jeg er på jakt etter et fotogalleri som scanner over en mappe selv og plukker opp bildene i fotoalbumet. Det vil si at jeg bare skal kunne legge inn bilder i en mappe, så autogeneres albumet av galleriet. Noen som har noe sånt? Satt opp Gallery2, men det var en tungvint måte å laste opp bilder på. Fint om det også er lettvint å bruke en eksisterende brukerdatabase. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Plogger har denne muligheten. Det er dog ikke muligheter for innebygget passordbeskyttelse på album osv. (kan ligges til i etterkant) Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Takk for det. Det virker til å være det jeg er ute etter, men når jeg setter det opp er det jo ingen sak i starten og jeg kommer noen skritt fremover før denne feilmeldingen kommer. Har satt full tilgang på propper mappa. Notice: Undefined index: PATH_TRANSLATED in /var/www/plogger/plog-load_config.php on line 36 Notice: Undefined index: PATH_TRANSLATED in /var/www/plogger/plog-load_config.php on line 36 Notice: Undefined index: id in /var/www/plogger/_install.php on line 24 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/plogger/plog-load_config.php:36) in /var/www/plogger/_install.php on line 27 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har du byttet ut _install.php med index.php i nettleseren din? Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Aha, syntes det var litt rar måte å være ferdig konfigurert på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå