Nickless Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg for min del liker ikke silikon, jenta burde være slik som hun virkelig er. Og jeg liker rumper bedre enn pupper. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 De fleste silikonpupper ser ganske naturlige ut og det blir som regel ikke merker med mindre man reduserer. At jenter tenker på utseende og sitt vel ser jeg bare på som positivt, orker ikke tanken på at hun kan ende opp som en hval og drite i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Forskjell på å ende opp som en hval og ødelegge kroppen med silikon, botox, melanotan, platina farga hår og en mest mulig horete opptreden. Jeg ser ikke det som å ta vare på kroppen sin ved å sprøyte inn silikon. Er man så fokusert og usikker på sitt eget ytre at man frivilig legger seg under kniven for større bryster, tror jeg det er noe annet man bør få fikset på. Såklart, de som har mistet bryst via kreft og sånt, som opererer det inn for den skyld er unnskyldt. Men det er noe helt annet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Og hva er viktigst, fine pupper eller rumpe? Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Da tråden anses som brudd for regler for refererte funksjon stenges tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg