Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syntes dere om pupper/Silikon

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Hei! Jeg lurer på hva gutter syntes om silikon, og om pupper.

Syntes dere det er stygt hvis man har store pupper (c-d)?

Hva er den perfekte størrelsen på puppene for dere?

Syntes dere silikon er horete eller fint (jeg syntes det er horete).

Og hva er viktigst, fine pupper eller rumpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værken pupper eller rompe er avgjørende til syvende og sist, men selvfølgelig. Lettere å bli oppdaga blandt resten av verden hvis du har litt av begge deler. Jeg synes at det at det ikke er noe problem å se kjønnet er viktigst, skal ha kvinnelige former. Dette kan komme i alt fra b-cup og oppover (de fleste A-cupene jeg har sett har ikke imponert meg) og rompa må ha litt innhold og form! :)

Når det gjelder silikon er dette også ganske inviduelt, de som tar det for å faktisk få pupper. Faktisk få mer kvinnelige former, de gjør det ikke noe at gjennmofører operasjon(kvinnelig bodybuildere gjør jo dette, men det er en litt anna sak). Men de som gjør det for å få de større, de forstår jeg ikke. Har du en B eller C, trenger du ikke større. Er de slappe, tren de opp!

Jeg synes at silikon er en personlig ting, og jeg dømmer ikke de som gjør det. Men det finnes absolutt formye av det gode, som med alt!

Lenke til kommentar

Jeg synes ekte vare er mye bedre enn silikon. Silikon føles ikke riktig å ta på etter som puppene blir hardere, og som den smarte mannen over meg beskrev det som "pjonger som bildekk".

Pupper trenger i mine øyne ikke være så altfor store for at det skal være sexy. Men samtidig så vil man ha litt kvinnelige former på ei jente, så jentene som går igjennom silikon-operasjon for å gå fra flatbryst til en størrelse som passer kroppsformen dems og gir henne de kvinnelige formene hun manglet, ville jeg ikke sett på som horete.

Og rompe vs pupper kan jeg nesten ikke svare på.. Det er som regel hele pakka som teller. :)

Lenke til kommentar

Tja jeg er 18 år, så er ikke så mange av de jentene jeg kjenner som har silikon såvidt jeg vet, men jeg har ikke noe imot det. Synes både naturlige og med silikon kan se bra ut, men jeg hadde personlig foretrukket om dama hadde naturlige. Men igjen om puppene er veldig dårlige kan silikon telle positivt, men ikke sånn overdrevent mye ihvertfall.

Jeg synes ikke det er stygt med store pupper, men om de henger mye er det ikke særlig pent. Og noe perfekt puppestørelse er det ikke for min del ihvertfall, men jeg liker dem relativt store. Formen er det viktigste, men skal jeg være helt ærlig så syntes jeg faktisk at pupper er penest med BH på. ;)Her kan du se pupper jeg syntes er fine ihvertfall, de er ihvertfall fine på det bilde. :)

Jeg setter rumper forran pupper, puppene spiller faktisk veldig liten rolle for meg sålenge dem ser normale ut, såklart er fine pupper et stort pluss, men om jeg skal plukke ut den deiligste jenta på skolen er nok ikke puppene særlig prioritert i mine øyne. Men rumpe synes jeg er veldig viktig, tror ikke jeg vet om noe deiligere enn en perfekt rumpe. :)

Men folk er forskjellige så det er ikke noe

Lenke til kommentar

@Tmz,

Du kan da ikke nekta dama di i å kle av seg BH'n pga de store ballongene hennes henger litt da! ;) Store naturlige pupper vil jo gjennomsnittlig bety hengepupper. De du har bilder av er ganske godt pressa opp, tenker meg at mye av kløfta forsvinner hvis du tar av BH'en ;P

Lenke til kommentar

Ja jeg er fullt klar over det ;) Men samma om det er pushup eller ei så hadde hun lurt meg. At de henger litt gjør ikke noe, men om de henger unaturlig mye synes ikke jeg det er pent, sånne pupper som småchubby jenter pleier å ha.

Men som sagt så bryr jeg meg ikke særlig om pupper, er resten av kroppen bra pleier puppene og være mer en bra nok uansett, er bare et pluss med deilige pupper, mens en fin kropp ellers er nødvendig hehe..

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Silikon er ikke pent - naturlige er mye bedre. Størrelsen er veldig avhengig av jenten. Alt må være i harmoni. Det finnes altså ingen fasit på hvilken størrelse som er mest perfekt. Jeg har sett store pupper som har vært fine, og store pupper som ikke vært det. Det samme gjelder for små pupper.

Å velge mellom pupper og rumpe er som å velge mellom... Pupper og rumpe. Umulig!

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Hvilken del av silikonpuppen er det dere misliker så sterkt?

For min del er det utseende og hvordan de føles. Formen blir falsk og som regel stygg, enkelt og greit. At pupper ser unaturlig ut er ikke noe for meg, de ser regelrett harde ut. isj.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...