Vault Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ettersom MvsC2 kommer til XBLA og PSN synes jeg det var på tide å starte en tråd, og siden jeg ikke har sett noen tråder for MvsC2 så lagde jeg en selv Spillet er en port av Dreamcast versjonen, men med Online funksjoner, HD oppskalering og widescreen support. Release Dato: XBLA - 29/07/2009 XBLA Pris: 1200 MS Points PSN - 13/08/2009 PSN Pris: Playable Characters Marvel side * Blackheart * Cable * Captain America * Colossus * Cyclops * Doctor Doom * Gambit * Hulk * Iceman * Iron Man * Juggernaut * Magneto * Marrow * Omega Red * Psylocke * Rogue * Sabretooth * Sentinel * Shuma-Gorath * Silver Samurai * Spider-Man * Spiral * Storm * Thanos * Venom * War Machine * Wolverine (Bone Claws) * Wolverine (Adamantium Claws) Capcom side * Akuma * Amingo * Anakaris * B.B. Hood * Cammy * Captain Commando * Charlie * Chun-Li * Dan * Dhalsim * Felicia * Guile * Hayato * Jill Valentine * Jin * Ken * M. Bison * Mega Man * Morrigan * Roll * Ruby Heart * Ryu * Sakura * Servbot * Sonson * Strider Hiryu * Tron Bonne * Zangief Her kan alt angående MvsC2 diskuteres! Endret 30. juli 2009 av Vault Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå