o0 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 På vei hjem fra byen nettop kjøpte jeg meg en hamburger... jeg hadde en snus under leppen og plutselig var den vekke.... Jeg tenker - i morgen blir det kaos, men jeg lurer litt på om det er NOE jeg kan gjlre for at dette skal gå litt bedre.... kaste opp er uaktuellt.... vær så snill å ta dette litt seriøst.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bare vent, det går nok bra! Har svlegt (svalgt, svølgi /whatever) masse snus uten å oppleve noe, blir i værste fall litt kvalm og uvel. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ta lakserende så er det ute før. Unngå å spise for mye i morgen hjelper jo alltids. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Etter det google forteller meg (ikke-røyker/snuser) så ville eventuelle reaksjoner (kvalme for det meste) komme med en gang, ikke dagen etterpå. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 jeg føler meg ganskje bra akkurat nå så da går det vel kanskje bra.... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Litt snus er bare sunt det Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Virkelig? Jeg hørte om en hockeyspiller som snuste og som pleide å svelge snusen. Han måtte ta operasjon pga. 2 kg snus som satte seg fast i magesekken hans... Om det er sant er jo et spørsmål, men jeg kan ikke nekte for at dette kan ha skjedd. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Virkelig? Jeg hørte om en hockeyspiller som snuste og som pleide å svelge snusen.Han måtte ta operasjon pga. 2 kg snus som satte seg fast i magesekken hans... Om det er sant er jo et spørsmål, men jeg kan ikke nekte for at dette kan ha skjedd. BS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå