Gå til innhold

activex control

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Hmm.. har søkt litt rundt i forumet og på nettet, men finner ikke no særlig ut av det..

Problemet er i internett explorer når jeg skal gå tilbake på sider der jeg har vært. da kommer det opp denne feilmeldingen nesten hver gang:

This page provides potentially unsafe information to an activex controll. Your current settings prohibbit running controls in this manner. As a result, this page may not display correctly.

Mega irriterende.. lagt in win2k flere ganger, men etter den siste nå.. er det blitt helt skrot!

Noen som kan hjelpe..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
This page provides potentially unsafe information  to an activex controll. Your current settings prohibbit running controls in this manner. As a result, this page may not display correctly.

Kan høre ut som om sikkerhetsinnstillingene dine er litt strenge.

Gå inn på "Verktøy", "Alternativer for internett", "Sikkerhet", "Internett","Egendefinert nivå". Sørg for at du aksepterer ActiveX-kontroller. Eventuelt sett til et lavere standardnivå.

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Feilpostet, har ikke noe med hardware å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...