vetle666 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei, jeg prøver å få meg en Google Adwords konto, men hver gang jeg søker får jeg beskjed om at de er navigasjonsproblemer på siden. Takk for din interesse for Google AdSense. Etter å ha gått gjennomsøknaden din, kan vi dessverre ikke gi deg tilgang til Google AdSense nå. Årsakene til at søknaden din ikke ble godkjent, er oppført nedenfor. Problemer: - Problematisk webområdenavigering --------------------- Ytterligere detaljer: Problemer med navigering på nettstedet: Da vi gjennomgikk nettstedet ditt, fant vi ut at det er vanskelig å navigere på det. Potensielle navigeringsproblemer omfatter: viderekoblinger, sider som krever pålogging / sider med begrenset tilgang, ødelagte koblinger, overdrevent mange forgrunnsvinduer, oppringingsprogrammer, nettsider som er under konstruksjon eller ikke lansert ennå. --------------------- Jeg skjønner ikke hva de sikter til her!? Kanskje noen fra en annen vinkel kan hjelpe meg med å forstå det? Link til webområde: www.stabaekg93.moo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå