vooDoo! Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har hatt problemer med joytsticken på t68`n min, to kompiser har også hatt det. Når jeg trykker inn, reagerer den ikke alltid, må trykke ekstra hardt og flere ganger. Er det flere som har hatt samme problemet som meg? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jepp, har opplevd det samme tidt og ofte. Derfor bruker jeg kun joysticken til å browse gjennom menyene. For å aksessere dem trykker jeg heller yes. Har en mistanke om at man ikke bør bruke for mye av joysticken, fordi hvis denne ryker så ryker den, og er veldig usikker på om den kan erstattes. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har alltid syntest at den joysticken virker litt "fattig".. Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Alt for dårlig, ingenting å gjøre med det heller? Vil nok tro at joysticken kommer til å bli helt ødelagt en vakker dag ja Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Joysticken på t69i er mye mer utsatt en den på feks t300/310, hvor den er mer som en kule enn en stikk som stikker opp. Lenke til kommentar
T-man Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ka har det å gjere med at T68(i) sin joystick er dårleg? Er den dårleg så er den dårleg, sjølv om du meinar en ann mobil har betre joystick. Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg hater nynorsk og dialekt... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg hater nynorsk og dialekt... Idiot. For å dra tilbake til temaet: Har hatt to t68er, en t68 og en t68i. På ingen av mobilene har jeg opplevd noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå