Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke signaler etter 2-3 dater?

Gjest Guest_undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_undrende_*

Ja nå sitter jeg her og grubler fælt. Jeg har møtt ei fantastisk jente for ei stund siden, og igår var vi på vår 2 date.

under daten var hun litt fraværende, eller hun så ofte bort på andre personer og fikla veldig mye med håret og klødde sge på ryggen på en måte, ja virket som hun var utilpass. så dro vi på gocart og hadde det veldig morsomt, og etterhvert fikk vi tilbake den gode følelsen fra date 1 mener jeg.. det endte også med et kyss og avtale om at vi skal møtes igjen!

gah jeg blir gal! kan ikke jentene kaste seg rundt oss da når de ER tiltrekket? for det er jo det vi menn vil gjør så fort vi "får" lov!

hmz.. hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur ho satt å venta på at du skulle ta initativet til noke ;) fikler seg masse med håret etc viser jo at ho vil prøve å sjå bra ut for deg=) its always good:D Du skulle nok tatt initiativet til kyss tidligere:D

du blir kasta rundt fordi du ikkje tar initiativet

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_*
Eg trur ho satt å venta på at du skulle ta initativet til noke ;) fikler seg masse med håret etc viser jo at ho vil prøve å sjå bra ut for deg=) its always good:D Du skulle nok tatt initiativet til kyss tidligere:D

du blir kasta rundt fordi du ikkje tar initiativet

hehe.. hm mja, kanskje det:P løpet er vel heldigvis ikke kjørt enda:)

ah så deilig hun er :D

Lenke til kommentar

Solefald har noen bra poeng.

Å fikle med håret, halsen, nakken er som regel gode tegn. :) Noe du og fikk bekreftet senere på kvelden.

Regner med at hun var litt "fraværende" rett og slett fordi du var så usikker på signalene hennes at du ikke viste nok initiativ.

Løpet er langt fra kjørt.. Men det kommer til å bli det hvis du viser for mye usikkerhet. ;)

Lykke til videre

Lenke til kommentar

Høres fornuftig ut det guttene har kommet frem til her. At vi fikler med håret/ikke holder øyekontakt osv. kan ofte tyde på nervøsitet og vi har den følelsen av at vi ikke helt vet hvor vi skal gjøre av oss. De fleste jenter er vant til at gutten tar initiativ til første nærkontakt (med mindre det er vi som sjekker opp han), og når det tar tid før den kommer, blir vi usikre på hva han vil. Noe som igjen kan føre til at gutten blir usikker på hva vi vil, og tar det enda mer med ro.. poeng: nærkontakt fra første stund om du vil noen vei.

Vil tro gocart'n (morro, mindre særiøse omgivelser) fikk begge i en lettere sinnsstemning, og hun følte seg mer tilpass rundt deg. Fortsett med kroppskontakt på evt. de neste datene. Noe som også kan hjelpe er å ikke kalle det date, men bare møtes for å finne på noe (hverdagslige ting) = avslappet stemning rundt det hele. Lykke til :)

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...