♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei jeg trenger noen som vet en del om paranomal! Add my msn: [email protected] (Vennen min er ifare!) Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Paranormal kan være ganske mye forskjellig. Er få som kommer til å gidde å legge deg til, men er sikkert mange som hjelper med det de kan om du skriver om hele situasjonen her. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Paranormal kan være ganske mye forskjellig. Er få som kommer til å gidde å legge deg til, men er sikkert mange som hjelper med det de kan om du skriver om hele situasjonen her. Det er så mye og Norsken min er så dårlig xD men henne er i fare det er en del skummle ting som har skjedd, henne ringte å gråt... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ring Snåsamannen. Han fikser det pr telefon Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det finnes ikke noe "paranormalt". Alle som påstår de har slike evner lyver. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg vet en del om paranormale ting. Nok til å vite at det er bare svindel og fanteri alt sammen. La deg til på MSN, jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Det finnes nok ingenting paranormalt... Eller jo, per definisjon så. Men det er ikke ånder, hjemsøking, synske og annet sånt svada. Man bør ikke spørre om sånt på diskusjon.no. Da blir man bare gjort narr av. HER er det riktige stedet å spørre: http://www.paranormal.no Tviler på at du får noe seriøst svar, sikkert bare 12-åringer som tror de er healere. Endret 31. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Du kan alltids ringe meg etter hjelp, bare 39,99kroner minuttet... :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) HER er det riktige stedet å spørre: http://www.paranormal.no Tviler på at du får noe seriøst svar, sikkert bare 12-åringer som tror de er healere. Det som er ille er at majoriteten av de som henger der faktisk for lenge siden har passert myndighetsalderen. Ille nok i seg selv. Hadde de bare vært tolv, så ... Endret 31. juli 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skumle ting har skjedd. Jaha. Som hva da? Enkelte har lett for å se på hendelser som paranormale og mystiske, når de ikke er det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Syns folk er litt raske med konklusjonene sine her. Ingen kan sikkert si at det ikke finnes, man kan si at man ikke tror det finnes. Selv er jeg skeptisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Legg ut hva som har skjedd. Kanjse da kan noen komme med konklusjoner på om det er noe helt enkelt og vanlig eller om det skulle være noe annet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Lever vennen din enda eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg sa klart og tydelig at oldefar ikke skulle drive å skremme folk. Gamlingen ville pokker ikke høre etter. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 @Quakecry Er oldefaren din tannlaus og kjortelkledd? I så fall er det muligens han som driver rundt i blomsterbeddet vårt på natterstid. Sånn halvveis skummelt, i grunn. Han skremmer barna i nabolaget, han lokker ofte med slikkerier. Om du hører fra han i framtiden, be han slutte å luske rundt, plz. Kthxbai. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det skal jeg gjøre! Og denne gangen skal han høre etter. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er kanskje skilla på åndeutdrivelse om du (trådstarter) trenger det. Fortell litt om hav problemet er heller, før jeg legger deg til. Kan litt healing også... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du har ikkje ein magic eight ball tilgjengeleg? "Hun", ikkje "henne" eller "henner". Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er en poltergeist, kan jeg hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå