Skyb3rt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har Windows vista og vil ha xp men jeg må få tak i sata drivere. men hvor?? og hvordan instalere de?? Jeg har en bærbar Acer Aspire 6935G. viss du må ha mer informasjon om pcen så spør meg! Et alternativ for meg er å skifte hardisk(har en med instalert xp på), men får jeg da garanti på den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du finner de på hovedkort siden. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Du finner de på hovedkort siden. Hva og hvor er "hovedkortsiden"??? link kanskje?? Endret 29. juli 2009 av Umuligt Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har du sjekket Acer sine egne support sideer først og fremst da? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva og hvor er "hovedkortsiden"??? Vedkommende mener at du kan finne de på hjemmesidene til produsenten av hovedkortet, eller på Acer sine egne hjemmesider som fenderebest uttaler. Sjekk her. Å installere de kan bli litt mer tungvint, men ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) hvis du ser på den pcen jeg har så ha de bare lagt ut en xp driver til den.(kommer sikkert flere) Endret 29. juli 2009 av Umuligt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 En s-ata driver, er en s-ata driver uansett om du bruker Vista eller XP, så du kan trygt bruke denne. Eller du kan installere Windows XP med ServicePack 3, da slipper du å installere drivere manuelt, da de allerede følger med. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har du fulgt noen av rådene vi har gitt deg da? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 yess det har jeg! Jeg har sjekket acer sin hjemmeside. og der er det ikke noe sata drivere til min pc. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Trenger hjelp!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå