Oldheim Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da jeg dro til England for noen uker siden, var mobilklokken min plutselig stilt en time tilbake. Nå som jeg er i Norge igjen, har den ikke stilt seg fram til vanlig tid. Jeg vet at jeg bare kan gå inn og stille klokken selv, men dette handler om PRINSIPPER. Mobilen min går og stiller sin egen klokke og så vil den ikke stille seg tilbake! Så jeg lurer på om den faktisk stilte seg selv i England, eller om jeg ble full og glemte at jeg stilte den. Hvis den stilte seg selv, skal jeg ringe og klage til telenor over at den ikke vil stille seg tilbake. DRITTMOBIL Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du skal ringe Telenor fordi det er noe galt med mobilen din? Lykke til! Kan jo selvfølgelig være fylla som har skylda i dette tilfellet også. Åssen mobil? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, dette er dårlig kundeservice av Telenor. Jeg foreslår en sint mail med fet skrift! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Det er en Sony Ericsson C702. Så klart var det med å ringe telenor ikke ment seriøst, men nå som jeg tenker over det hadde det vært ganske morsomt. De hadde blitt sånn "Hva faen liksom?" Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Instillinger --> Automatisk tiddsone --> Av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hvis du har tenkt å lage kvalm for Telenor bare fordi de ikke har NITZ (Network Integrated Time Zone) i nettet sitt, så er det et rimelig dødfødt prosjekt, spør du meg. Klokka har stilt seg selv fordi du har aktivert automatisk tidssone og operatøren i england hadde NITZ. Ta det som en cowboy og still klokka tilbake selv. Endret 30. juli 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen grunn til at telenor ikke har NITZ, forresten? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 De er sikkert for opptatt med å bygge ut ISDN-nettet........ -C- Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 De er sikkert for opptatt med å bygge ut ISDN-nettet........ -C- HAHA Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen grunn til at telenor ikke har NITZ, forresten? Har selv Telenor, og mobilen min stiller seg fram og tilbake i forhold til det landet jeg er i! Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er fordi operatøren i det landet du er i støtter NITZ. Lenke til kommentar
egilkv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dette må det da gå an å få gjort noe med. Det er rimelig steinalder at vi her i landet skal måtte stille klokken mobilen selv, når store deler av den siviliserte verden faktisk har et system som automatisk fikser dette, nemlig NITZ. Har laget en Facebook-gruppe for å se om det hjelper. så heng deg på: http://www.facebook.com/group.php?gid=3176...0614&ref=ts Egil Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er fordi operatøren i det landet du er i støtter NITZ. Dette er vel støttet i Norge også? Har Telenor selv, var på Kreta i oktober, da stilte mobilen seg automatisk en time i forhold til østeuropeisk tid, da jeg landet på Gardermoen en uke senere stilte telefonen seg tilbake til norsk tid. Så, hva er problemet? Facebookgruppe for dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå