Gå til innhold

Kan mobilklokken stille seg selv?

Anbefalte innlegg

Da jeg dro til England for noen uker siden, var mobilklokken min plutselig stilt en time tilbake. Nå som jeg er i Norge igjen, har den ikke stilt seg fram til vanlig tid. Jeg vet at jeg bare kan gå inn og stille klokken selv, men dette handler om PRINSIPPER. Mobilen min går og stiller sin egen klokke og så vil den ikke stille seg tilbake! Så jeg lurer på om den faktisk stilte seg selv i England, eller om jeg ble full og glemte at jeg stilte den.

Hvis den stilte seg selv, skal jeg ringe og klage til telenor over at den ikke vil stille seg tilbake. DRITTMOBIL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hvis du har tenkt å lage kvalm for Telenor bare fordi de ikke har NITZ (Network Integrated Time Zone) i nettet sitt, så er det et rimelig dødfødt prosjekt, spør du meg. Klokka har stilt seg selv fordi du har aktivert automatisk tidssone og operatøren i england hadde NITZ. Ta det som en cowboy og still klokka tilbake selv.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Det er fordi operatøren i det landet du er i støtter NITZ.

Dette er vel støttet i Norge også?

Har Telenor selv, var på Kreta i oktober, da stilte mobilen seg automatisk en time i forhold til østeuropeisk tid, da jeg landet på Gardermoen en uke senere stilte telefonen seg tilbake til norsk tid.

Så, hva er problemet? Facebookgruppe for dette?? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...