Engvik Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hei. Jeg er ny her og velger å legge ut en bildeserie. Jeg har blitt svært fascinert over Markgresshoppen som finnes i stort omfang der hvor jeg bor. (Nord Trøndelag) Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger angående utsnitt, DOF og fargemetring. Exifen kan jeg gi til den som interresert og det aktuelle bildet Endret 29. juli 2009 av Xenix204 Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Dette likte jeg veldig godt, liker egentlig alle bildene, men det siste var meget bra. Likte egentlig DOF på alle bildene....... Bottom line: Bra gjort!... Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Takk for det Det siste bildet er tatt med blitz noe som kanskje vises svært godt! Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Likte siste bildet spesielt. lurer sterkt på hvordan du har fått den til å stå stille slik? dunket den hardt i hodet med no?? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg liker de to første veldig godt! Hvilket objektiv har du brukt? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Takk for det Det siste bildet er tatt med blitz noe som kanskje vises svært godt! Vanskelig å helt unngå gjenskinn ja, men lekkert bilde da. Bra saker dette Engvik, den kler også grønn bakgrunn godt. Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg liker de to første veldig godt! Hvilket objektiv har du brukt? Takk for det Jeg har brukt Sigma EX DG 105mm Macro Et objektiv som leverer så det holder! Jeg bruker også Canon 12 extension tube noen ganger Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Bildet oppe til høyre og venstre, har du clonet vekk noe eller brukt brush og malt/klattet over noe? ser vitterlig ut som noe er malt bak motivet.. Ellers lite kritikk, bra bilder. Endret 1. august 2009 av Inc Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 1. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Bildet oppe til høyre og venstre, har du clonet vekk noe eller brukt brush og malt/klattet over noe? ser vitterlig ut som noe er malt bak motivet..Ellers lite kritikk, bra bilder. Takker for svar ingenting er klonet vekk av bakgrunn på bildene her. Det siste bilde som er tatt med blitz har jeg klonet bort litt rusk og rask for å få bakgrunnen helt svart Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Det siste der var virkelig et stykk veldig bra bilde. Godt gjennomført. Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 1. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Det siste der var virkelig et stykk veldig bra bilde. Godt gjennomført. Takker Ville prøve meg på en litt uvanlig setting for gresshoppen i tillegg til speilingen Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Generelt fine bilder, men det siste var helt klart en favoritt for meg. Artig med et insekt i andre setinger enn på et strå/grein. Veldig god effekt av blitsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå