Mawrick Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Et bilde fra Praha - kan vel kanskje regnes som en "skyline" av Praha.... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Fin effekt på himmelen, har du brukt filter? Bildet har også et visst HDR-preg? Eller ser jeg syner.... IGJEN! Liker måten treet rammer inn byen og himmelen på. Byen blir nærmest et sekundært motiv, men det går vel det også. Synes det er fargene blått og grønt som bærer bildet, så det eneste jeg kanskje savner er litt grønnere gress... Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Fin effekt på himmelen, har du brukt filter? Bildet har også et visst HDR-preg? Eller ser jeg syner.... IGJEN! Liker måten treet rammer inn byen og himmelen på. Byen blir nærmest et sekundært motiv, men det går vel det også. Synes det er fargene blått og grønt som bærer bildet, så det eneste jeg kanskje savner er litt grønnere gress... Takker for tilbakemeldingen, er brukt polarizerings filter her, er ikke et HDR bilde, men kan være enig med deg at det kanskje kan minne om noe slikt - er kjørt et filter på det i PS. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Enig med førstemann, grønnfargen falmer litt imot fargen på himmelen, det kan man jo guffe opp i ettertid Ellers likte jeg også treet veldig godt som ramme, burde kanskje fått med litt mer i overkant? Vet ikke hvordan det hadde sett ut, bare et forslag ^^ Fin by, var der selv i sommer Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 12. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Enig med førstemann, grønnfargen falmer litt imot fargen på himmelen, det kan man jo guffe opp i ettertid Ellers likte jeg også treet veldig godt som ramme, burde kanskje fått med litt mer i overkant? Vet ikke hvordan det hadde sett ut, bare et forslag ^^ Fin by, var der selv i sommer Meget flott by ja, må tilbake der etterhvert tenker jeg.... Takker for forslaget...... (får bli neste gang.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå