hauale Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei! Har ikke så veldig god greie på lyd, og lurer på om noen her kan gi meg noen tips. Jeg ønsker meg høytalere + forsterker som skal brukes til først og fremst tv/film (kobles til en samsung LE40B535) samt musikk (fra pc eller ipod, alle typer musikk). Bør være høytalere som kan settes på et tv-bord, ikke allverden med plass ellers. Stua er i overkant av 20 kvadrat, 4x5m. Budsjettet er 6-7000 (for høytalere og forsterker tilsammen). På forhånd takk! :-) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kjøp en dac til rundt tusenlappen, og bruk ca 3k på en integrert forsterker og et par høyttalere som er i riktig størrelse. Når det gjelder gode alternativer til høyttalere: B&W 602 eller 601, Monitor Audio, Focal, Dynabel, XTZ.. Integrerte: Marantz, Cambridge, Denon, Harman/Kardon, Rega, eller andre med stor strømforsyning. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/inde...icseen.html#new Disse funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå