Knife Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Om meg: 59kg Gutt 175cm 14 år Trener 2-3 ganger i uken, styrke (2 ganger i sommeren og 3 ganger etter sommeren, pleier å trene ca 1-2 timer) Mens resten av tiden pleier jeg å sitte på ræven Hadde vært ganske glad hvis noen kunne ha gidd meg formelen på å regne ut kalori inntaket. Jeg vil altså gå opp i kalorioverskudd Takker. btw, prøvde denne linken - http://www.helsenett.no/index.php?option=c...8&Itemid=55 og jeg fant ut at jeg trengte 2563kcal dagelig. Vet ikke om det stemmer Endret 29. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 http://stronglifts.com/how-many-calories-d...to-eat-per-day/ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Det virker som du er en god kandidat når det kommer til å legge på seg også. Synes du skal ha som mål å gå opp 20 kilo til neste sommer. Spis godt, tren hardt. I tillegg så er du kommet i puberteten så produksjonen av hormoner vil øke. Hvis det er målet ditt å bli større da. Kalorier: Se sebbe sin post. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Wow, ja får håpe det. Har noen forslag til sune kaloribomber? Skal også prøve å bytte ut lørdagsnoppet med noe sunn snacks, som honning elr no. Tror jeg skal prøve meg på Nøtteboller med honning denne lørdagen Endret 29. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Det er denne siden du er ute etter Kalori kalkulator Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Siden viste ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå