Caddy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg vurderer et PCI-E lydkort men den ene PCI-E slotten jeg har er helt dekket til av skjermkortet, så da lurer jeg på om jeg kan sette skjermkortet i den andre (sorte) PCI-E slotten jeg har så jeg har fri tilgang til PCI-E 1x porten? Hovedkort: Foxconn P35A Endret 29. juli 2009 av Caddy Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kan du ikke bare sette lydkortet i den andre PCI-e x16 porten? Det bør fungere (selv om lydkortet kanskje er PCI-e x1). Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Bør? Eller FUNGERER det? Jeg har for mange PCI porter. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det skal fungere, finnes en del folk som har prøvd ut det og det har fungert. Da slipper du også å ta ut skjermkortet og sette det inn i en annen port = mindre jobb for deg + at det er større sannsynlighet for at ditt lydkort fungerer i en x16 port enn at ditt skjermkort fungerer i den andre x16 porten. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hmm, da prøver vi det. Thanks. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du får si ifra om du fikk noe lyd eller ikke, men regner med at det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå