Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Problemer med skjerm og skjermoppløsning?


Anbefalte innlegg

Datamaskinen er klikk, skjemoppløsningen vart til 640 x 480...

Alt startet med att det kom en feilmelding noe om chkdsk i verktøylinja, så slo jeg av datamaskinen. Neste dag så ville den ikke komme inn på windows. Så jeg tok en chkdsk med Windows XP cd'en min. Så kom jeg innpå, ALT var som en gammel windows, gamle ikoner, liten skjerm. Rett og slett så er alt utseende ødelagd...*snufs*

 

Hva kan være galt? Må jeg reinstallere Windows? :ohmy:

Må ha et svar fort, orker nesten ikke å se på dataen lenger

Når jeg går inn på skjeminnstillinger kommer denne beskjeden: "Gjeldene skjemdriver kan ikke brukes. Den ble laget for den tidligere Windows-versjon, og er ikke lenger kompatibel med denne versjinen av Windows. Systemet er startet med standard VGA-Driver. Ta kontakt me maskinvareprodusenten for å få tak i den oppgradert driver, eller velg en av de driverne som microsoft tilbyr"

Bilde av skrivebord: Skrivebord

Har prøvd å åpne Windows sin systemgjenoppretting, men den vil ikke opp...

Endret av te8et
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Joa, nå vet jeg det, hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...