Thor. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Topicen starter med følgende: Lurer på hva jentene liker at utføres med brystene under samleie.. Altså, Liker de tafsing? sleiking? sutting? eller hva? Hva gjør du med brystene på din partner under akten? La diskusjonen begynne Fint om vi får noen jenter med Så helt på tampen kommer dette: Og ang puppetafsing under sex; Det er da utrolig individuelt. To andre jenter har skrivd at biting og klyping er nono, jeg liker begge dela. Tafsing, slikking, "sutting", biting, klyping og klemming - give me the hole package ^^, *kremt* Yes pls. *gi Leif hullpakken* Pupper er lagd for å klemmes, daskes, suttes og klypes på. Samt sprette dem fra side til side som en sprettball. Moralen er at du bør passe på å skrive korrekt, en bokstav til eller fra har kanskje litt å si (Det betyr ikke at jeg er fri for leifer ) Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Haha, kan fort bli morsomt med slike skrivefeil ja Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Synes han må få lov å leife så mye han vil når han tross alt heter leif Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Synes han må få lov å leife så mye han vil når han tross alt heter leif Jeg lo mer her enn selve gullkornet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synes han må få lov å leife så mye han vil når han tross alt heter leif Jeg lo mer her enn selve gullkornet Hahaha, samme her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå