jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei! Jeg har noen iMovie HD (den gamle versionen, 6.0.3) problemer. Jeg jobber med sommerfilmen, og har kommet veldig langt. Men plutselig begynnte feilene og komme. Nesten hver gang jeg la på tekst/overganger/effekter kom det opp en melding som dette: Det har oppstått en ukjent feil Det kan hende du kan fortsette uten problemer, hvis ikke, lagre projektet og start iMovie på nytt. Jeg lagrer og starter, og lagrer og starter, og lagrer og starter, men fremdeles kommer dette opp når jeg skal legge på tekst ol. Utrolig irriterene. Jeg har prøvd å lage et nytt projekt ettersom det gamle hadde veldig mange klipp i tidslinjen og kopiere projektet og starte på nytt. Jeg har også prøvd å laste ned den gamle verisonen fra internett, for å så installere iMovie på nytt, men finner ikke programmet noe sted, bortset fra på Apple, men når jeg laster ned verison 6 der, får jeg beskjed om at jeg må ha en tidligere version instalert fra før av, og da lastet jeg ned 3.3 fullversionen fra Apple, men fikk beskjed om feil ved aktivering av diskfilen. De nyere versionene av imovie er ikke aktuelle ettersom de rett og slett er for enkle og har for få effekter til at jeg kan bruke den til det jeg trenger. Det jeg spør om er altså: • Vet noen om hvor man laster ned de eldre versionene av imovie? • Vet noen om et alternativt gratis videoredigeringsprogram for mac? • Vet noen om en løsning på hvordam man kan problemet på en annen måte? På forhånd takk! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) 6.0.3? Jeg ser min er versjon 6.0.4, kanskje en lett oppdatering hadde fikset problemet ditt? Ellers ville jeg aller først reparert diskrettighetene på oppstartvolumet, mange snodige problemer skyldes snodige adresseringsfeil. • Programmer -> Verktøy -> Diskverktøy • Markér oppstartvolumet (der OSX-mappa ligger) • Klikk på Reparere diskrettigheter. Her er iMovie 6.0.3: http://www.pure-mac.com/downloads/imovie603dl.html Endret 31. juli 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå