nairda Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 noen som kan gi meg et funkbart seire nr. t premiere 6? mail d til: [email protected] ...tnx! Lenke til kommentar
nairda Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 okei..om d r no policy mot sånne postinger, så r d bare å slette d..men hvorfor?hvem gidder vel å betale for software i år 2002...? [email protected] -a Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Det finnes sider som gir deg serialz... Men fysjom! Ikke poste sliktno i forumet her... http://www.astalavista.com eller.no? Lenke til kommentar
Donten Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Adobe Premiere er et veldig bra redigeringsprogram for PC. Synd det er så dyrt. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Nei, tenke seg til at det er en sammenheng mellom pris og kvalitet :smile: Men, har man litt mer penger, og skal kjøpe seg nytt redigeringskort, så følger ofte premiere med i bundelen. Da blir programmet ikke så dyrt. Lenke til kommentar
Jani2012 Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hvis du kaller preimiere bra så har du aldri prøvd FastStudio Purple!!! Premiere SUX!!! Eg klare ikke å bruke det etter jeg prøvde Purlpe, det er så OVERLEGENT!!! - janicz PS: litt off topic, men shit i... Lenke til kommentar
Anton Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hva er forskjellen på Premiere og Purple da? Hvorfor er det så overlegent? Hva er prisen? - Anton - Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Er også interessert i å vite mere om Fast studio Purple.. Vi har brukt Premiere en ganske lang stund nå. Kan bare komme med go ord der.. Menne vist Fast Studio Purple er så bra som du sier, vil jeg gjerne ha det! Noen som har noen linker til produktet? Pris? Erfaringer? Hvem er det som er produsent? Finnes det noen sider som tester redigerings programmer opp i mot hverandre? Premiere vs Fast Studio Purple. Sjekk ut websida vår. Den er foreløpig under konstruksjon men det kommer updates etter hvert.. Hold dere oppdatert!! :smile: http://www.dollarbros.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå