Tobruk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei,har bestemt meg for å gå til anskaffelse av et full-tower fra Lian-Li...Lurte på om noen har anbefalinger? Kabinettet må ha:god plass,bra kjøling,STILLE vifter,ikke LEDs,ingen strømforsyning... Har sett litt på disse to:V2110B og A77B Takker for svar... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pga. støykravet ditt ville jeg gått for Lian Li PC-V2110B. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Ja,heller mest mot den jeg oxo...Noen som har dette kabinettet?Erfaringer? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 På newegg.com er det mye gode brukererfaringer. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Takker og bukker...ser da bra ut det?.. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Dere som har Lian-Li eller har erfaring med dem,er viftene stille?Hvor kjølig er fks de to kabinettene som er nevnt her mot fks Antec? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå