Gå til innhold

[Løst]er melk noe bra kosthold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro.

jeg pleier å drikke melk, og trener i tillegg (trener hver dag) drikker melk etter trening osv

Lenke til kommentar
(Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro.

Har du noen kilder på det der? Ser at du har rett, men melk er godt for kroppen i normale mengder!

Lenke til kommentar

Har du noen kilder på det der? Ser at du har rett, men melk er godt for kroppen i normale mengder!

drikker en halv kartong i løpet av en dag.

Lenke til kommentar

Drikker 3-4 liter lettmelk dagen, daa eg begynte med dette fekk okte eg fortare i muskelmasse og styrke. Maa drikke masse melk pga at ellers faar ikkje eg i meh nok proteiner og kcal, skal begynne med meir pulver og mindre melk. Ps: foreldrene mine er begge leger, og sier det kan vaere skadelig i lengden, men gjer ingenting for aa stoppe meg i aa drikke melka.

Lenke til kommentar

"Kubabayer" eller kalver som det faktisk heter drikker 20 liter om dagen i tilegg til fast føde..

Ikke rart de da går mye opp i vekt.. Kan ikke sammenlignes med at et menneske drikker litt melk.

Dessuten er kumelka i "rå" tilstand mye feitere enn den du har i butikken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...