gunz Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 helper det noe å drikke mye melk? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 det er bra for tennene i alle fall, Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Melk er bra, mye proteiner og vitaminer som er bra for kroppen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Men for mykje er likevel ikkje bra. Dersom ein ikkje trener i tilegg til å drikke dette så vil ein (iallefall i store mengder) legge på seg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skumma eller lett melk er vell kanskje det beste? H melk er jo nesten som fløte. Lenke til kommentar
Lysegul Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro. jeg pleier å drikke melk, og trener i tillegg (trener hver dag) drikker melk etter trening osv Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro. Har du noen kilder på det der? Ser at du har rett, men melk er godt for kroppen i normale mengder! Lenke til kommentar
gunz Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro. Har du noen kilder på det der? Ser at du har rett, men melk er godt for kroppen i normale mengder! drikker en halv kartong i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg drikker vell 1 - 1 1/2 liter om dagen. Hel melk er jeg enig i at det ikke er bra å få for mye av. Men akkurat lett melk osv er bare bra, så lenge man ikke drikker 4 liter om dagen, som mange folk gjør .. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Noe galt i 4 liter? http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/ Hadde nok gjort det hvis det ikke var for at jeg har 25% fett på kroppen som det er ^^ Ser det er mange hatsider der ute når det kommer til melk, fleste amerikanske. Noe som leder meg til å tro at A: Brusindustrien svartmaler B: Bøndene der får bruke litt av hvert på kyrne sine. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 fire liter? så stor mage har jeg ikke Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Drikker 3-4 liter lettmelk dagen, daa eg begynte med dette fekk okte eg fortare i muskelmasse og styrke. Maa drikke masse melk pga at ellers faar ikkje eg i meh nok proteiner og kcal, skal begynne med meir pulver og mindre melk. Ps: foreldrene mine er begge leger, og sier det kan vaere skadelig i lengden, men gjer ingenting for aa stoppe meg i aa drikke melka. Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Beklager for skrivefeil, skriver paa ipoden Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (Ku)Melk er fra naturen laget for (ku)babyer som skal mer enn doble sin kroppsvekt på under et år. Sier seg selv at det ikke er så bra for voksne mennesker som vi liker å tro. "Kubabayer" eller kalver som det faktisk heter drikker 20 liter om dagen i tilegg til fast føde.. Ikke rart de da går mye opp i vekt.. Kan ikke sammenlignes med at et menneske drikker litt melk. Dessuten er kumelka i "rå" tilstand mye feitere enn den du har i butikken Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Melk inneholder en god del mettet fett, melk er da ganske bra kilde for å legge på seg. Drikker du da en US Gallon hverdag vil du få ideg: 2400kcal, 200g karb, 120protein og 120g fett. http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/ Så det jeg mener er: Ja, melk er bra men i normale mengder. Endret 8. august 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå