Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor leverer ikke nett...

Anbefalte innlegg

hei nå begynner jeg å bli mektig lei Telenor . Vi har nettopp flyttet og fikk vite av vi skulle få internett/ADSL 1 uke etter vi flyttet inn ca . Dagen kom og jeg gledet meg til å få game CoD4 igjen , jeg kom hjem fra skolen og ingen internett var på plass eller ingen mann fra Telenor kom .

Ingen beskjed ble gitt så fikk jeg en melding om at det ikke var nok plass i sentralen og at vi måtte leve på trådløst og det gjorde meg h*lv*t*s forbannet. Det at de ikke klarer å gi beskjed og gjøre sånne ting syntes jeg er ganske tragisk , enda mer tragisk er at det nettet jeg er på nå så får jeg ikke spilt mye tross for at jeg får 150-200 i ping på ALLE servere i CoD4 og mye dårlig signaler samt "connecton interrupted" Skal jeg på youtube og se en film tar det opp til 30 min å bufre en 5 min lang snutt (tragisk?) Er ganske så lei dette !

Noen som har vært borti dette før ? :(

Endret av eSuba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4134532

Hadde selv i sin tid problemer med å få koblet min linje til en dslam. Det var da også fullt i kabel hos telenor, andre ISP hadde da ikke dslam her. Brukt ca 6måneder på å få adsl. I tillegg satt jeg da igjen med en regning på ett par tusen for oppkobling av adsl. Det flotte er at jeg purret og bestillte gang på gang, og til slutt fikk linje. Men mottok ett par slike brev som du sannsynligvis har mottatt. Telenor er bare pliktig til å levere tlf linje til deg desverre. Men om du ikke har kontaktet andre leverandører ville jeg snarest gjort dette.

Lenke til kommentar

Lurer på om Lyse leverer fiber i Oslo området? isteden for Telenor sine 25/10 mbps så er det klart mye bedre med Lyse sin 30/30 mbps til 699 kr mnd MYE billigere og har fått anbefalt det av en annen.

6 mnd er helt uakseptabel og ADSL er også helt uaksebtabelt !

Noen andre leverandører som levere lik opp/ned lastninger ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...