Gå til innhold

[Løst]Garrys Mod funker ikke lenger

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en standalone versjon av Garrys Mod 10 (Har også steam versjon). Er en stund siden jeg spilte det sist... Men når jeg skulle spille det igjen, så funka det ikke (verken på steam versjonen eller standalone versjonen).

eg starter spillet, vinduet kommer opp i 1 sekund og forsvinner igjen. Samme greia på steam. Css og Hl2 funker helt fint (Jeg kjører ikke spillet i fullscreen hvis det hjelper noen).

Kjapp hjelp hadde vært perfekt^^

Jeg har forresten oppgradert skjermkortet mitt, men jeg syns jeg husker jeg fortsatt spilte det etter at jeg hadde skifta skjermkort. Jeg har også kjøpt en plasma tv som jeg bruker pcen på via HDMI. Jeg har ikke spilt Garrys Mod mens den har vært brukt.

Takk på forhånd for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo^^

Jeg var på lan i helga, og da prøvde jeg Garrys Mod igjen. Da funka det perfekt. Men da brukte jeg min gamle skjerm (en vanlig 19 tommer VGA flatskjerm). Så da var det at jeg brukte min 42tommer tv til pcen som gjorde det...

Problemet kan være 3 ting:

Gmod funker ikke gjennom HDMI, noe som er ganske usannsynlig.

Gmod hadde feil oppløsning, noe som også er usannsynlig fordi jeg spiller det i et vindu.

Gmod funker ikke på TVer, noe som er usannsynlig siden jeg kan spille CSS og Half-Life 2.

Så da vet jeg ikke hva som var problemet, siden alle de tingene jeg kunne tenke meg er usannsynlige...

Endret av Villa_Sempre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...