Rottenspacehead Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Pc spec står i signatur. Jeg har kjøpt det via Steam. Jeg fikk offline delen til å fungere, etter å ha gått inn på properties og valgte local files og verify på spillet. Men når jeg skal gå inn på online delen, blir skjermen svart og det virker som den skal klare det, men så bare slår det seg av automatisk og ingenting skjer. Prøver det samme igjen, men bare slår seg av. Kommer ingen error beskjeder. Noen tips ? Endret 29. juli 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvorfor har du ikke kjøpt det på butikken ? Det er så mye lettere xD Har du patchet? du trenger bare patch 1.6 og 1.7 ( Bare trykk på patch nummerene ) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Har ikke patchet nei skal prøve det. Ellers kjøpte jeg det på steam, siden dvd spilleren ble ødelagt nylig og synes det er ok å bare ha spilla på steam, enkelt og greit Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) slett.. Endret 30. juli 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Noen som har noen andre tips ? funket ikke med patchene, den hadde de fra før. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kjøre den som admin ? Se om det går. Tillater brannmuren/ruteren din at spillet kobler seg opp mot internett? . Tenkte egentlig å si at det var skjermkorte ditt som var problemet (feil driver?). Men ettersom singel player funker så ble jeg litt mer skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå