eSuba Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 hei nå begynner jeg å bli mektig lei Telenor . Vi har nettopp flyttet og fikk vite av vi skulle få internett/ADSL 1 uke etter vi flyttet inn ca . Dagen kom og jeg gledet meg til å få game CoD4 igjen , jeg kom hjem fra skolen og ingen internett var på plass eller ingen mann fra Telenor kom . Ingen beskjed ble gitt så fikk jeg en melding om at det ikke var nok plass i sentralen og at vi måtte leve på trådløst og det gjorde meg h*lv*t*s forbannet. Det at de ikke klarer å gi beskjed og gjøre sånne ting syntes jeg er ganske tragisk , enda mer tragisk er at det nettet jeg er på nå så får jeg ikke spilt mye tross for at jeg får 150-200 i ping på ALLE servere i CoD4 og mye dårlig signaler samt "connecton interrupted" Skal jeg på youtube og se en film tar det opp til 30 min å bufre en 5 min lang snutt (tragisk?) Er ganske så lei dette ! Noen som har vært borti dette før ? er ekstremt sur og syntes virkelig synd på Telenor.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 det finnes andre aktører enn Telehor Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Men det er de som må utvide sentralen vi har RiksTV så får ikke noe get Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Vet ikke hvordan det er å spille CoD4 på den, men jeg har hatt veldig god erfaring med ice.no. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Vi har ice@net det er ikke å anbefale ^^ bare dritt ping og ping hopp hele tiden , begynner å bli bedre sånn kl 20 på kvelden . Men skal da få fiber/ADSL til et nytt hus. Sendt mail til forbrukerkontoret men vet ikke om det hjelper Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du kan jo teste magnetfotantenne. Den gir i hvertfall meg veldig mye bedre signal. Hvis ikke finnes det også retningsantenne. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Skal ha fiber ofc men har jeg mulighet for å bestille fra Lyse? Noen andre som levere bra FIBER nett? skal ikke ha noe ADSL drit Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du skriver jo ikke en gang hvor i landet du bor. Bor du for grisgrendt til, er det rett og slett ikke infrastruktur. Og da har du tapt. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Akershus/Drøbak med nytt og moderne hus burde det komme bra internett men tydeligvis ikke. Beklager litt uforståelig skriving men er veldig frustrert over det.. Endret 30. juli 2009 av eSuba Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er ikke huset i seg selv eller hvor nytt huset er som bestemmer dette, men infratrukturen på stedet huset står og mellom stedet og sentralene til Telenor. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Det er ikke huset i seg selv eller hvor nytt huset er som bestemmer dette, men infratrukturen på stedet huset står og mellom stedet og sentralene til Telenor. Alle rundt her har nett tragisk at ikke vi har fått det da^^ Eneste muligheten er vel sikkert å koble seg til naboen ? vet ikke hvordan det er da men iallefall bedre. Vi bodde i det huset naboen bor i nå , så vi har bare flyttet 10m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå