Gå til innhold

Hjelp , får ikke internett

Anbefalte innlegg

hei nå begynner jeg å bli mektig lei Telenor . Vi har nettopp flyttet og fikk vite av vi skulle få internett/ADSL 1 uke etter vi flyttet inn ca . Dagen kom og jeg gledet meg til å få game CoD4 igjen , jeg kom hjem fra skolen og ingen internett var på plass eller ingen mann fra Telenor kom .

Ingen beskjed ble gitt så fikk jeg en melding om at det ikke var nok plass i sentralen og at vi måtte leve på trådløst og det gjorde meg h*lv*t*s forbannet. Det at de ikke klarer å gi beskjed og gjøre sånne ting syntes jeg er ganske tragisk , enda mer tragisk er at det nettet jeg er på nå så får jeg ikke spilt mye tross for at jeg får 150-200 i ping på ALLE servere i CoD4 og mye dårlig signaler samt "connecton interrupted" Skal jeg på youtube og se en film tar det opp til 30 min å bufre en 5 min lang snutt (tragisk?) Er ganske så lei dette !

Noen som har vært borti dette før ? :( er ekstremt sur og syntes virkelig synd på Telenor..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ice@net :p det er ikke å anbefale ^^ bare dritt ping og ping hopp hele tiden , begynner å bli bedre sånn kl 20 på kvelden . Men skal da få fiber/ADSL til et nytt hus. Sendt mail til forbrukerkontoret men vet ikke om det hjelper

Lenke til kommentar
Det er ikke huset i seg selv eller hvor nytt huset er som bestemmer dette, men infratrukturen på stedet huset står og mellom stedet og sentralene til Telenor.

Alle rundt her har nett tragisk at ikke vi har fått det da^^

Eneste muligheten er vel sikkert å koble seg til naboen ? vet ikke hvordan det er da men iallefall bedre. Vi bodde i det huset naboen bor i nå , så vi har bare flyttet 10m

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...