superkaisa Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hei:D jeg driver å prøver ut Adbrite på nettsiden min nå. Men jeg syntes at jeg ikke tjener like mye på adbrite som adsense. Kan det stemme? Jeg vil veldig gjerne ha svar! Er det noen som kan svare? Jeg har 1.93$ på 14 klikk. noen som vet om det er mye? Ingen som kan hjelpe meg? Endret 7. august 2009 av cyclo Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Ja, du tjener meir på adsense enn på adbrite. $1,93 på 14 klikk er vel normalt. Det er bedre enn det eg tjener. 88 klikk og har tjent $4,77. Hin dagen hadde eg 5 klikk og tjente $0,01. Det er mange faktorer som spelar inn på kor mykje du tjener på kvart klikk. Kva keywords annonsen bruker for å reklamere (er som oftast same emne nettsida di er om), kva land dei som klikker på annonsen er frå o.l. F.eks min kompis hadde ei nettside om finans og penger og slikt. Han fikk som regel $1 per klikk frå adsense. Edit: Eg brukar AdSense altså. Endret 31. juli 2009 av 2rst1 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 F.eks sider om dedikerte servere kan tjene opp til 3$ per klikk fra US trafikk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 For meg varierer det veldig. Fra noen øre per klikk, til ~20 kroner. Merker stor forskjell på hvilke reklamer som vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå