Gå til innhold

Windows Live på Nokia 5800

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter å ha ringt Telenor 2 ganger å blitt avbrutt begge gangene ser jeg meg nødt til å søke hjelp hos kloke hoder her. Jeg har noen spørsmål men i hovedsak dreier det seg om Windows live eller MSN til mobilen.

Først og fremst står det at nokia 5800 ikke er kompitabel med MSN, hva er da vitsen å selge den med et abbonoment som gir deg fri bruk på msn? Toskete.

Uansett, jeg har fått til å legge inn windows live nå, men når jeg skal logge inn får jeg 'Can not allow login'. Finnes det noen måte å løse dette på? Eller noen annen måte å få MSN til å fungere på mobilen?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først og fremst står det at nokia 5800 ikke er kompitabel med MSN, hva er da vitsen å selge den med et abbonoment som gir deg fri bruk på msn? Toskete.

Dette synes jeg var en toskete kommentar. De kan jo ikke nekte deg å kjøpe den heller, bare for at du har et abonnement som støtter det? Eller krever du at alle telefoner som selges skal støtte alle tjenester operatøren har? Lykke til med 4-5 telefoner å velge mellom.

Sånn for å gjøre nytte for meg: Om du MÅ installere MSN-klienten fra Telenor er du on your own om telefonen ikke støttes. Prøv deg fram.

Om du har en form for inkludert datatrafikk eller ikke skal bruke MSN så ofte - hva med f.eks. Fring? Bruker det selv på min 5800 og er storfornøyd!

Lenke til kommentar

Dette synes jeg var en toskete kommentar. De kan jo ikke nekte deg å kjøpe den heller, bare for at du har et abonnement som støtter det? Eller krever du at alle telefoner som selges skal støtte alle tjenester operatøren har? Lykke til med 4-5 telefoner å velge mellom.

Sånn for å gjøre nytte for meg: Om du MÅ installere MSN-klienten fra Telenor er du on your own om telefonen ikke støttes. Prøv deg fram.

Om du har en form for inkludert datatrafikk eller ikke skal bruke MSN så ofte - hva med f.eks. Fring? Bruker det selv på min 5800 og er storfornøyd!

Vel takk for svar. Men kan ikke si meg enig. Det er neppe riktig av selger å stå å selge deg en telefon å fortelle deg om de ulike tjenestene du får uten å nevne at mobilen ikke er kompetabel med en av tjenestene. Det er ingenting annet enn toskete.

Lenke til kommentar

Vel takk for svar. Men kan ikke si meg enig. Det er neppe riktig av selger å stå å selge deg en telefon å fortelle deg om de ulike tjenestene du får uten å nevne at mobilen ikke er kompetabel med en av tjenestene. Det er ingenting annet enn toskete.

Kompatibel. Abonnement.

For øvrig er jeg enig med Xinopay, det finnes et vell av gratis IM-programmer til Symbian du kan bruke istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...