Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Onanering vondt testikkel

Gjest Onanering vondt testikkel

Anbefalte innlegg

Gjest Onanering vondt testikkel

Når jeg onanerer og får orgasme svir det i området rundt høyre testikkel. Sviingen avslutter etter orgasmen. Kan dette ha noe med at jeg er midt i puberteten? Hva kan dette være?

Håper på kjappe svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Testikkel
Tommelfingerregelen er som følger når du har vondt i pungen: Gå til legen! Ingen vits i å ta noen sjanser, uansett om det bare skulle være en liten betennelse.

Ok, men hvordan skal jeg forklare det til foreldrene mine? De vet ikke at jeg onanerer og det vil sannsynligvis bli kjempeflaut. De vet at jeg har vondt i pungen men ikke noe mer...

Lenke til kommentar

Du behøver da ikke fortelle nøyaktig at det er når du fapper du får vondt? Og du behøver heller ikke ta med dem til legen om du heller vil gå alene. Om legen sier at det ikke er noe farlig og at det går over, så er jo problemet løst og du trenger ikke fortelle noe mer om det. Skulle det vise seg at du trenger en form for behandling så er jeg helt sikker på at foreldrene dine vil være forståelsesfulle og fokusere på hva som er problemet og ikke omstendighetene.

Du bestemmer selv hva du vil fortelle, de kan ikke kreve å få vite ting om deg som du synes er private. Men det bør dog ikke gå på bekostning av ens egen helse. Uansett hva du velger å fortelle, dra til legen, alene eller med noen.

Ingen vits i å ta noen sjanser når det kommer til juvelene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...