sinusitis Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 hei jeg er en jente på 20 med en litt kraftig kroppsform, men har problemer med å finne klær som passer figuren min? det er så mye som ser så rart ut rett og slett. bruker 40-42 i topper og 32 eller noe i bukser blir det vel (: noen som har litt tips på hva slags klær som vil kle meg? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er veldig klin umulig å si uten å vite ting som personligheten din, og hvordan du ser ut generellt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er da fullt mulig å gi råd angående klær uten å vite noe om personligheten hennes. Form på klær har f. eks. ikke noe med personlighet å gjøre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fortsatt en fordel å vite hva slags klesstil personen er ute etter, noe som ikke er nevnt i innlegget til trådstarter. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Greit å vite kroppsform og. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er da fullt mulig å gi råd angående klær uten å vite noe om personligheten hennes. Form på klær har f. eks. ikke noe med personlighet å gjøre. Så lenge man ikke vil se ut som en slask så er det lurt å kle seg etter personligheten sin. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Formen på klær har ikke så mye med personlighet å gjøre. Ta f. eks. overvektige, de kler ikke åletrange topper uansett personlighet. Jeg er enig i at det er lettere å gi råd hvis hun forteller mer, jeg bare påpekte at det er mulig å gi råd om klær uavhengig av personlighet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Straightleg bukser/jeans Ikke horisontale striper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå