reichspöbel Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kabelen på mine gamle travere har begynt å fuske litt, og selv om det sikkert er enkelt nok å skaffe en ny kabel, synes jeg at jeg fortjener et nytt par ørebøtter nå Det viktigste med det som blir den heldige utvalgte, er at det er god kvalitet (skranglete plast har jeg en fobi mot), komfortable, og siden de hovedsakelig vil brukes med en bærbar PC der uttaket idiotisk nok er plassert i front (Kjempesmart, Dell! ), er det viktig at kabelen ender i en 3,5 mm jackplugg. Lydkvalitet er ellers price/performance as usual, men jeg foretrekker en forholdsvis flat frekvensrespons. Om hodetelefonene er åpne eller lukkede bryr meg lite. Jeg hadde nesten bestemt meg for Sennheiser 5x5 før jeg fant ut at de har en gigantisk plugg i enden av kabelen, og en enorm adapter som liksom skal gjøre den "iPod-kompatibel" (ifølge Lyd & Bilde). Antagelig anses det også som et pluss at manndommen får en kunstig boost om man på et vis skulle klare å få det hele ned i lommen. Ellers aner det meg at AKG kanskje kan kan ha noen kandidater. Så, noen forslag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Sennheiser HD 595 AKG K 242 HD DENON AHD1001 Sikkert andre modeller også..... Litt over budsjettet ditt som er bra: Beyerdynamic DT 770 Pro Sennheiser HD 25 AKG K 272 HD Har selv "bare" DT 770 og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vil bare legge til at AKG K272 HD er innenfor budsjettet den og: http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iid=9119718 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Nice Det kan da plutselig bli K 272, ja. Tusen takk for tipset. Sindre: Takk for svar, men HD595 har altså denne gigantiske pluggen og DT 770 har ikke jeg inntrykk av at kan kalles særlig nøytral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå