cmi Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hallo. Jeg leter etter et program til og lese e-mail i.. jeg er rimlig lei av og gå inn på start.no hele tiden Jeg har Windows Mail, men får ikke helt dreise på oppsettet til det programmet, er ikke noe data geniouse... Anyone med anbefalinger? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg bruker den i Opera til å lese mail. Men det er jo i hovedsak en nettleser da.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kva er problemet med Windows Mail? Thunderbird kan vere eit greit alternativ. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Anbefaler også Thunderbird, men oppsettet bli jo tilsvarende Windows Mail som du ikke får til... Uansett program så må du fylle ut følgende: - Din mailadresse - Ditt brukernavn - Passord - Inngående server (pop): pop.start.no - Utgående sever (smtp): får du fra din nettleverandør Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Få deg gjerne en ny og bedre eposttjeneste, som Gmail. Thunderbird som nevnt er en god og gratis epostklient. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Anbefaler også Thunderbird, men oppsettet bli jo tilsvarende Windows Mail som du ikke får til... Uansett program så må du fylle ut følgende: - Din mailadresse - Ditt brukernavn - Passord - Inngående server (pop): pop.start.no - Utgående sever (smtp): får du fra din nettleverandør Det er det med pop og smtp jeg ikke skjønner noe av, telenor er nettleverandøren... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 smtp.start.no, i følgje hjelpsidene på start.no. Cmi: pop.start.no er for innkommande e-post, smtp.start.no er for utgåande. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Oja tusen takk, da skal jeg teste windows mail igjen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Forresten, høyr på Mr D, og bruk smtp.online.no, eg var litt for rask der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå