tomsi42 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Fin og sterkt rødfarge - den ser IKKE utbrent ut; noe om ofte er problem med rødfarger. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Fin og sterkt rødfarge - den ser IKKE utbrent ut; noe om ofte er problem med rødfarger.Tom Takk, jeg skjermet for solen da..slik at den stort sett kom i skyggen RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Bilde 28– 28.august: Linum perenne – Blålin Blålin er en av mine favoritt-stauder, men denne legger jeg ut først og fremst fordi jeg synes skyggen av blomsterfluen ble litt fin. Exif:1/250 – 5.6 – ISO 100 Exposure Compensation: -1/3 AF Mode:Manual focusing Lens:Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Blålin er da veldig søt. Og i det siste bildet ser man virkelig for en gourmet den blomsterfluen er RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Bilde 29– 29.august: Lilium speciosum-album-rubrum Fortsatt liljeblomstring, her en asiatisk hybrid. Exif:1/13 – 10.0 – ISO 100 Exposure Compensation: -2/3 Lens:Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Liljen var vakker. Du begynner å bli skikkelig godvenn med nymakroen din? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 De to siste ble veldig bra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Takk for det, Gia og Ingardj...er nok ikke helt fornøyd enda nei, langt frem til Petteram høyder :!: RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Mmmm - spesielt det siste var fint. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Bilde 30– 30.august: Pelargonium regale Exif:1/13 – 8.0 – ISO 100 Exposure Compensation: -1/3 AF Mode:Manual focusing Lens:Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Pelargonia gull-perler: RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Bilde 31– 31.august: Epler i Eplehaven Ettersom jeg bor i Eplehaven, avslutter jeg Augustfesten med noen av de fotogene eplene vi har.. Exif:1/8 – 10.0 – ISO 100 Exposure Compensation: -1/3 AF Mode:Manual focusing Lens:Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Litt nærmere: RandiA Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nydelig tråd dette - veldig morsomt å se hvor fort det gikk fremover med 150 mm'ern, imponerende! Selv sliter jeg med å få dreis på blomsterbilder, men sånne tråder gir meg inspirasjon til å prøve igjen (og igjen og igjen) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nydelig tråd dette - veldig morsomt å se hvor fort det gikk fremover med 150 mm'ern, imponerende! Selv sliter jeg med å få dreis på blomsterbilder, men sånne tråder gir meg inspirasjon til å prøve igjen (og igjen og igjen) Takk skal du ha...og takk til alle som har vært med i August-festen og gitt ros og ris og oppmuntring. Det har igjen vært en lærerik utfordring.Jjeg trenger slike for å pushes til å komme litt videre. Har prøvd å følge med i en del tråder, men dessverre strekker ikke tiden til for å følge med på alt. Sommeren har vært fylt med masse fotoaktiviteter....juni med etterfølgende fotobok var også et høydepunkt. Fint Forum dette RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå