pOOf Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Krysser fingrene for det ja! Lenke til kommentar
Manick Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Woot! har ikke chess 16GB white? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Håper jeg var kjap nok til å få en 32GB svart iphone 3gs fra chess. Hadde gjennomført bestillingen 00:10 i natt. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som har fått sendt ut sin iPhone fra Chess? Lenke til kommentar
%Username% Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg må porteres over, men ble lovet at telefonen lå å ventet på meg..! Bestillingen var ferdig 00.17.. Tar opptil 10 dager eller.no Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ringte du dem eller fikk du mail om dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er jo helt latterlig at man ikke kan bestille telefonen hvis den ikke er i lager. Der tror jeg Chess mista meg som kunde, gitt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hvordan sjekker man hvor langt telefonen er kommet? Inne på Min Side? EDit: Jeg fant fram, men iPhone 3GS står ikke under "Mine Bestillinger".. Edit2: Ringte Chess nå, og iPhonen er på vei. Tar bare litt tid å oppdatere "Min Side". Endret 31. juli 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kan man inkludere chess friends i itouch? Lurer også på dette. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som har hørt noe mer fra Chess? Ringte nettopp kundeservice siden bestillingen min ikke er oppført under "Mine Bestillinger". Det viser seg at de ikke har kommet så langt at de har sendt ut noe, og han kunne ikke si noe om jeg vil få en 3GS fra første parti. Men han tror det siden jeg bestilte den såpass tidlig på fredag. Så, er det noen som kan sjekke "Mine Bestillinger" på Chess.no og si ifra om bestillingen deres er oppført? Ellers er dette meget F.R.U.S.T.R.E.R.E.N.D.E Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Min bestilling står bare som "opprettet" og ingenting har skjedd siden i går. Chess burde vært så oppegående at de kunne begynt og sende ut telefoner i går. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jepp! Skulle jo trodd at Chess var forberedt på dette! Får jeg ikke telefon fra dette partiet, så skjønner jeg ingenting. Hvem selger et produkt de ikke har? Når jeg får en kvittering på at nå har jeg bestilt det produktet, og at jeg kan forvente å motta den innen 5 dager, så går jeg utifra at de holder sin del av avtalen. Og nå har jeg også iTouch abonnementet. Et abonnement jeg ikke er så glad i, med tanke på at jeg hadde Chess 10t. Jeg går utifra at de ikke endrer abonnementet mitt nå hvis jeg ikke får en 3GS fra dette partiet. Så med de tankene i bakhodet vil jeg tro at jeg vil få telefonen i løpet av uken. Men men..det er vel ikke annet å gjøre enn å vente litt til.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Nei håper jeg også får den i neste uke. Litt rart at de ikke har oversikt over hvem som får iPhone i første runde heller. Endret 1. august 2009 av poof Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, i og med at man ikke kan forhåndsbestille fra Chess. Noe som teoretisk vil bety at det ikke vil være flere bestillinger enn tallet på telefonen. Så hadde de 100 iPhones, så går jeg utifra at kun 100 personer fikk bestilt seg en 3GS, og ikke 4303 stk. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bestilte 00.20 på fredag, og fortsatt ikke hørt et pip ifra chess, bortsett fra en ordrebekreftelse jeg fikk like etter. Yay, her går det unna. Er ny kunde, men likevel. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Samme her. Men fikk en SMS fra Chess isted der det står: "Gratulerer med ny mobiltelefon. Chess tilbyr mobilforsikring for kun 32,- per måned. Svar FORSIKRING på denne SMS for å bestille tilleggstjenesten." Ehh.. Ny telefon? Det er nettopp den jeg venter på! "Mine bestillinger" viser fortsatt ikke at jeg har bestilt en 3GS. Ser ut til at jeg nok en gang må ta en telefon til Chess Update: Ringte Chess nå og har funnet ut at den er på vei. De har ikke sendt noe ut enda, men det sto oppført at den er inne til pakking. Så da vil jeg tro at de sender den ut imorgen. Endret 3. august 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den blir sendt i løpet av uken fikk jeg beskjed om Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja det stemmer vel ja. De holder på å pakke dem ned nå, så de blir vel sent imorgen eller noe. Så vi kan vel forvente å motta 3GSen på torsdag/fredag. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvilken status står det på ordren din hvis du logger inn i nettbutikken da? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Under "Mine bestillinger"? Absolutt ingenting. Eneste som er oppført der er en HTC jeg bestilte i 2007. Men hun hos Chess søkte og fant ut at min (og mange andres) 3GS pakkes nå, og er på vei ut. Hun sa også at de som ikke får en 3GS fra dette partiet vil bli kontaktet av Chess. Dette gjelder vel ikke oss, siden vi ville vel ha fått en telefon/mail før denne tid. Så det er vel ikke annet å gjøre enn å være tålmodig. Noe jeg sliter med. Så jeg må nok holde ut en liten stund til med iPhone 1 gen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg