Gå til innhold

Åssen syns folka at det var på TG03?

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Var bedre denne gangen enn den som var ifjor og for ifjor. Da var nettet ustabilt og internett delen var "kun" 155mbit. Litt lite når det er 5000 nerder der.

Men nå e TG03 over for lenge siden og får heller vente på de neste store LAN partyene som kommer :)

Lenke til kommentar

Selve partyet var utrolig bra fra arrangørene sin side. Eneste minuset er registreringa som fortsatt tar for lang tid og til tider dårlig informasjon.

Det som stort sett ødela for meg i år var at jeg var småkvalm og hadde vondt i hue omtrent hele partyet. Ble av den grunnen ganske så stillesittende :

Og så må jeg trekke fram PPOT konserten. Den var glimrende.

Forøvrig: www.leipsland.net/tg ;)

Lenke til kommentar

TG03 var morro!

hvis du ser bortifra at jeg ikke hadde pc de to første dagene og var syk de to siste.. og at 90% av bildene jeg tok gikk i vasken pga dårlig cf-kort.. men ellers så hadde jeg det veldig morro!

hilste på en del kjente og ukjente, kikket på litt av hvert, fikk med meg noen kinoer.. masse dill og dall.. men jeg tror jeg må slå hardere til neste år!

5 dager med frisk pc og kropp! :woot: det skal jeg gå for da! og så skal jeg huske å laste ned ting til megselv, ikke bare star-trek til en bekjent.. :yes:

Lenke til kommentar

Likte meg godt på TG i år også.

Siden jeg daglig sitter på 155 Mbit linje så trenger jeg ikke lenger dra på TG for å laste ned som en gal, og det gjør at man får et mer avslappet TG, hvor man har tid til å spasere rundt, titte på hva folk driver med, treffe igjen gamle (og nye?) kjente og sånne ting.

Eneste negative jeg kan trekke fram er at ved å dytte inn så mange flere folk i år, så vil jeg si at kvaliteten sank et hakk eller to. (og at folk sitter og skriker ARNE uten å skjønne hvorfor man gjør det eller hva som er morsomt med det)

Dessverre er sannsynligheten for at jeg kommer meg på TG04 liten, siden jeg da sitter midt oppe i et hovedprosjekt :( (man kan jo forsåvidt kode på TG også, så kanskje jeg dukker opp likevel :D )

Lenke til kommentar

I år var mitt første TG, det var jo koselig det..

Men neste år skal jeg huske å:

Spise mer "sunt", særlig på starten av dagen

Ikke bare drikke cola

Ta mer pauser

snakker av erfaring her.. når jeg kom hjem var jeg så sinnsykt sliten, straks jeg kom hjem fikk jeg 40 i feber og hadde sterk slagside en uke.. :evil:

Kombinasjon dårlig ernæring, lite søvn og mye PC er ikke bra for kroppen.

Lenke til kommentar

tg03 var konge i forhold til tg02.. mye grunnet att jeg hadde sugen pc 02 og fikk ikke spillt noe, dermed ble det ganske lite å finne på når nette var nede.. eneste minuset i år var når jeg kom hjem, ble visst matforgifta siste dagen.. velvel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...