sdf123 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en HP bærbar som jeg syntes viften blåser litt mye på i blant og dessuten ikke har beste batterikapasitet, det er T-9300 cpu som sitter i den, så jeg trenger ikke all den kraften hele tiden. Finnes det noen måter å nedklokke CPUn på? Event andre triks? Jeg har feks skrudd ned skjermbelysnigen. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har ikke HP Birdstep-teknologi i bios? Har hatt god erfaring med http://www.diefer.de/speedswitchxp/ SpeedswitchXP for å justere ned CPU-kraften. Min bærbare PC bråkte noe helt sinnsykt, men etter at jeg installerte Speedswitch og fikk justert den noe ned, fungerer den bedre, og jeg slipper viftestøyen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Ang Birdstep, så vet jeg ikke hva det er og aner ikke om min har det Lastet programmet ned og satt på Max Battery, noen instillinger jeg burde gjøre utenom det? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 du trenger ikke å kjøre full prosessorkraft ihvertfall. Hvis du bruker det til epost, surfing, skriving og lignende, kan du godt kranke cpuen litt ned, så slipper du å bruke mye energi som fører til varme på å holde den igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå