Gå til innhold

Hvilket Splinter Cell spill skal jeg starte med?

Anbefalte innlegg

Vurderer å teste ut et Splinter Cell spill og lurer på hvem som er anbefales. Tipper at jeg neppe kommer til å spille gjennom hele serien. Ser at Play har tilbud på Dobbel Agent til 360 så jeg vurderer det sterkt, men er man avhenig av historien til de tidligere spillene eller er de andre spillene bedre(ser at de har bedre snitt på Gamerankings.com)

##Mod-edit: endret emnetittel##

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei, historien i spillene står hovedsaklig på egne ben, den er heller ikke særlig interessant eller god. Vel og merke er det de samme karakterene som går igjen i serien, slik at man blir bedre kjent med dem utover serien. Men det går nok greit å hoppe inn i serien uten å ha spilt alle forgjengerne.

Chaos Theory er etter min mening det beste i serien, de to første spillene mangler den siste finishen som de fikk til i 3-ern. Double agent er ikke noe dårligere, men har en del små endringer jeg ikke likte, i tillegg til å være noe svak grafisk.

Chaos Theory kan kjøpes på Marketplace, om du har HDD-en til x360-maskina.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

jeg har spillt chaos theory og double agent til pc. jeg husker ikke hvilke av de jeg starta med, mene det er kanskje lurest å starte med CT, da det blir riktig rekkefølge. dessuten er avsluttninga i DA knyttet sammen med conviction som kommer snart...

de to første spilla har jeg ingen kjenskap til, så der kan jeg ikke anbefale noe som helst, men jeg har sett at folk flest liker CT og DA best.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Vurderer å teste ut et Splinter Cell spill og lurer på hvem som er anbefales. Tipper at jeg neppe kommer til å spille gjennom hele serien. Ser at Play har tilbud på Dobbel Agent til 360 så jeg vurderer det sterkt, men er man avhenig av historien til de tidligere spillene eller er de andre spillene bedre(ser at de har bedre snitt på Gamerankings.com)

Har du vært innom elkjøp ?

Kjøpte alle Splinter cell spillene der, fikk det første spillet, pandora tomorrow og chaos theory i samme pakke.

Splinter Cell Trilogy til PC

Lenke til kommentar

Hvis du skal skaffe deg Conviction også, ville jeg anbefalt å ihvertfall få med deg Double Agent, fordi historien i Conviction handler om det som skjedde i Double Agent.

Ellers kan man finne den Splinter Cell Trilogy mange steder, kjøpe den jeg har for 70,- på Gamestop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...