robiwan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Vurderer å teste ut et Splinter Cell spill og lurer på hvem som er anbefales. Tipper at jeg neppe kommer til å spille gjennom hele serien. Ser at Play har tilbud på Dobbel Agent til 360 så jeg vurderer det sterkt, men er man avhenig av historien til de tidligere spillene eller er de andre spillene bedre(ser at de har bedre snitt på Gamerankings.com) ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 29. juli 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Nei, historien i spillene står hovedsaklig på egne ben, den er heller ikke særlig interessant eller god. Vel og merke er det de samme karakterene som går igjen i serien, slik at man blir bedre kjent med dem utover serien. Men det går nok greit å hoppe inn i serien uten å ha spilt alle forgjengerne. Chaos Theory er etter min mening det beste i serien, de to første spillene mangler den siste finishen som de fikk til i 3-ern. Double agent er ikke noe dårligere, men har en del små endringer jeg ikke likte, i tillegg til å være noe svak grafisk. Chaos Theory kan kjøpes på Marketplace, om du har HDD-en til x360-maskina. Endret 29. juli 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 chaos theory er det beste synes jeg, pandora tomorrow var også brukbart, men setter en god finger på chaos theory. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Så Chaos Theory er en bedre opplevelse på vanlig xbox en Double Agent på 360? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har Chaos Theory på PC, og det var et bra spill syns jeg. Prøvde her om dagen Double Agent (demo) på Xbox. Fikk ikke samme feeling'en av det spillet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Start med det første splinter cell spillet. Alle spillene er like fantastiske. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Noen av de som har lokal Co-op? Og evt hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) jeg har spillt chaos theory og double agent til pc. jeg husker ikke hvilke av de jeg starta med, mene det er kanskje lurest å starte med CT, da det blir riktig rekkefølge. dessuten er avsluttninga i DA knyttet sammen med conviction som kommer snart... de to første spilla har jeg ingen kjenskap til, så der kan jeg ikke anbefale noe som helst, men jeg har sett at folk flest liker CT og DA best. Endret 30. juli 2009 av Spirre Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen av de som har lokal Co-op? Og evt hvordan fungerer det? På Xbox/Xbox360 er det bare Chaos Theory som har local co-op. Kan kjøpes på XBLA som Classic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vurderer å teste ut et Splinter Cell spill og lurer på hvem som er anbefales. Tipper at jeg neppe kommer til å spille gjennom hele serien. Ser at Play har tilbud på Dobbel Agent til 360 så jeg vurderer det sterkt, men er man avhenig av historien til de tidligere spillene eller er de andre spillene bedre(ser at de har bedre snitt på Gamerankings.com) Har du vært innom elkjøp ? Kjøpte alle Splinter cell spillene der, fikk det første spillet, pandora tomorrow og chaos theory i samme pakke. Splinter Cell Trilogy til PC Lenke til kommentar
BiB Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis du skal skaffe deg Conviction også, ville jeg anbefalt å ihvertfall få med deg Double Agent, fordi historien i Conviction handler om det som skjedde i Double Agent. Ellers kan man finne den Splinter Cell Trilogy mange steder, kjøpe den jeg har for 70,- på Gamestop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå