htpctrond Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har akkurat kjøpt nytt kamera (Canon HF200) som jeg er strålende fornøyd med. Men har et problem med avspilling av video fra Windows Media Center under Windows 7 på min HTPC. Hvert "klipp" fra videokameraet blir en MTS fil. Disse kjenner Windows Media Center igjen og spiller dem av fint om jeg ber om en og en. Men dersom jeg velger "play all" for å spille av alle klipp i en folder blir det en pause på et par sekunder mellom hvert klipp + noe hakking i oppstarten av hvert klipp. Dersom jeg kobler kameraet direkte til TV'en er det ingen problemer med å spille av alt sammenhengende. Pc'en er en dual core 2,5GHz + 4GB RAM + Radeon HD 2600 PRO 512MB DDR2 skjermkort -- er problemet relatert til maskinvare eller finnes det andre måter å løse dette på?? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Formatet AVCHD - hvordan avspille det? Lenke til kommentar
htpctrond Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Takk for svar men problemet er ikke hvordan spille av AVCHD men hvordan få "film-klipp" til å spille "sømløst" i Windows Media Player. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå