Beatnik Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Vedder en hundrings på at dette er en troller. Jeg mener... Selv om han er fransk og SKRIVER med aksant så kunne han vel tatt seg tiden til å sjekke ut at Norge faktisk heter Norway (Norwegian) og ikke norvegian.. Og du kunne jo tatt deg tid til å sjekke hvordan man skriver aksent. Hva du mener med "en troller" aner jeg ikke, siden substantivet troller ikke finnes i ordboka. Troller er presens av verbet trolle og ikke et substantiv. Så lær deg å skrive ditt eget morsmål før du kritiserer at en franskmann ikke er helt stø i engelsk. Han er antakelig minst like god i engelsk som du er. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Hvem vet, men airfrance er vel et flyselskap, kan jo være at han leter etter steder for overnatting Nei, det er Air France som er et flyselskap. Men hvorfor skulle han lete etter overnatting fordi Air France er et flyselskap? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Hvem vet? besparinger og budsjettkutt? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vedder en hundrings på at dette er en troller. Jeg mener... Selv om han er fransk og SKRIVER med aksant så kunne han vel tatt seg tiden til å sjekke ut at Norge faktisk heter Norway (Norwegian) og ikke norvegian.. Og du kunne jo tatt deg tid til å sjekke hvordan man skriver aksent. Hva du mener med "en troller" aner jeg ikke, siden substantivet troller ikke finnes i ordboka. Troller er presens av verbet trolle og ikke et substantiv. Så lær deg å skrive ditt eget morsmål før du kritiserer at en franskmann ikke er helt stø i engelsk. Han er antakelig minst like god i engelsk som du er. Care... Jeg er stø i både engelsk og norsk, hvis jeg først føler for å formulere meg godt. Og beklager at jeg ikke tenkte over hvordan jeg skulle skrive at en person er en troll"er" Peace <3 Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 For meg er det ett fett om du skriver at han er en troller eller en troll"er" – begge deler er like meningsløse. Mener du at han er en trollmann? Eller kanskje en tryllekunstner? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Et troll, trollet. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Gøy å se at tråden er endret til en diskusjon om ''troller'' er grammatisk korrekt. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Det er jo ikke så mye å diskutere siden substantivet en troller ikke eksisterer, men uansett er det bedre å diskutere dette enn å bruke tråden til å latterliggjøre den stakkars franskmannen som ønsket kontakt med nordmenn. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Pirk pirk pirk. Norsk er et kjipt språk uansett Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hate France! All the ppl think they are so important. BUT guess what, your not. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg synes den beskrivelsen passer vel så bra på selvopptatte nordmenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå