Gå til innhold

Augustfest 2009 - tomsi42 - En Fast om dagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det som kjennetegner en skummel skog. Den ser inviterende ut - det er først når du har kommet inn i den at du skjønner at du er i trøbbel ;)

Og nå over til noe helt annet ...

10. Klar for årets første nisseverksted.

Tom

Den var jo morsom, forstod den jeg... :yes: fine farger var det også.

Lenke til kommentar
kødder du? Eller er det noe sånt som at ringen på bøtta mot den gule hanken illustrerer månen foran sola i en solformørkelse, og dorullene illustrerer lette skyer foran månen, mens strekene i steinene illustrerer det uendelige verdensrommet? Kanksje?

10 poeng for årets mest kreative tolkning av et bilde :thumbup:

Nei, jeg skal ikke på nisseverksted. Syntes bare at bøtta fortjente å bli foreviget :)

Tom

Takk for det.. Man kan vel bare lure på hva svenskene putter i gammeldansken..

Lenke til kommentar
11. Botemiddel mot triste stunder.

Fungerer også hvis man har fått et anfall av godt humør ;)

post-126935-1250011581_thumb.jpg

1/30s, f/4, 35mm, ISO 1600

E-620 + ZD 35mm f/3.5

Tom

Artig is-bildet! Liker at du har brukt sort/hvit her, og den manglende dybdeskarpheten fungerer veldig bra! Om du ikke har spist opp, tar jeg gjerne en porsjon! :dribble:

Lenke til kommentar
Den isen forsvant nok ganske så fort ...

12. Ruskevær

Var på båttur i går. Har opplevd bedre vær ...

Tom

Så nokså stygg ut den himmelen der ja....regnbygene står visst tett også der...

13. Kjekt å ha ...

Når man har en lett ribbe-snue ;)

Tom

:!: :!: Ikke noe å spare på de der nei...

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si. Jeg venter fortsatt på de spektakulære bildene. Ikke at de er dårlige de du har presentert, men ingen av de hopper mot meg.

Har ikke noe direkte å kritisere. Det bare føles ut som noe mangler.

Beklager at jeg er partypooper.

Lenke til kommentar
Beklager at jeg er partypooper.

Du er ingen partypooper. Du setter egentlig fingeren på hva jeg selv føler. Har ingen inspirasjon om dagen Om det er på grunn av en kraftig forkjølelse (som endelig slipper taket), eller om det er fordi jeg har basert meg på en utstyrbasert utfordring uten noe overordnet tema; det vet jeg ikke.

Jeg degraderer meg ihvertfall til kandidat.

Tom

Lenke til kommentar
Jeg degraderer meg ihvertfall til kandidat.

Tom

Neimen, Tom da...kan forresten ikke vente at man skal være like inspirert i alle utfordringene, vanskelig å følge opp all den oppfinnsomheten du hadde i April og Juni, og du har kanskje rett i at et tema gjør det enklere å finne motiver....(kanskje enda bedre hvis man har både tema og utstyrspremisser å "gå etter")

Lenke til kommentar
Neimen, Tom da...kan forresten ikke vente at man skal være like inspirert i alle utfordringene, vanskelig å følge opp all den oppfinnsomheten du hadde i April og Juni, og du har kanskje rett i at et tema gjør det enklere å finne motiver....(kanskje enda bedre hvis man har både tema og utstyrspremisser å "gå etter")

Det er vel også det som er poenget; jeg har nå såpass kontroll på utstyret at det ikke er en utfordring lenger. Og da må man velge et tema/utfordring først, og så eventuellt begrense utstyret.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...