Gå til innhold

Problemer med HD-video med Canon 5D mkII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hakker videoen når den spilles av på kamera eller på datamaskinen din? Spilles video rett av fra kortet eller kopieres filene inn til maskinen?

Når det er sagt så krever MPEG-4 med 40mbit/sek en forholdsvis kraftig maskin. 300x-kortene skal og bør være raske nok. Du oppgir for lite informasjon til at noen skal kunne hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Hakker videoen når den spilles av på kamera eller på datamaskinen din? Spilles video rett av fra kortet eller kopieres filene inn til maskinen?

Når det er sagt så krever MPEG-4 med 40mbit/sek en forholdsvis kraftig maskin. 300x-kortene skal og bør være raske nok. Du oppgir for lite informasjon til at noen skal kunne hjelpe deg.

Hmmm.... Du ser ut til å rett, desverre. En Acer Aspire 6930G ser ut til å være for treig til å vise full HD video.

Lenke til kommentar

Hmmm.... Du ser ut til å rett, desverre. En Acer Aspire 6930G ser ut til å være for treig til å vise full HD video.

Forteller en del om hvor mye prosesseringskraft et DSLR kamera har i dag.

Lenke til kommentar

Har samme problem på mitt 500D. Hakker! Både i full HD og i DVI.

Jeg trodde også det var PC'n min. Så fikk jeg høre at det beste er å spille av direkte fra kameraet koblet opp mot TV'n (som har full HD). Kjøpte derfor en HDMI-kabel og testet, men like hakkete.... Jeg er "noe" skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...