jo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, Hva er enklest å overklokke? Northwood eller Willamette? Eller er det ikke så stor forskjell? Jo Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Northwood er nok best du.. og trur det er stor forskjell.. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 du sjekke www.overclockers.com sjå i cpu databasen deira.. Der ser kva som er overklokka mest Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Willamette blir glovarme om ikke jeg tar feil Lenke til kommentar
gecho Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 En P4 Northwood gir i utgangspunktet mye bedre ytelse enn en P4 Willamette. Dette fordi den har L2 Cache på 512 K mens Willien kun har 256K. Når det gjelder overklokking, - er det en alminnelig oppfatning at Willie ikke duger noe særlig. Imidlertid satte jeg Willien fra en Dell over på et overklokkbart hovedkort og prøvde. Den overklokket fint den, 1,8@2,2 tror jeg den surrer på nå, - der den står på et kontor og håndterer digitale bilder ... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå