NothinDoin™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tatt på Bortelid i vinter Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 hadde sett fett ut om personen hadde hatt farger, og resten av bildet var svart&hvitt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Prøvde det, men han hadde så døde farger, så ble ikke så bra. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Et kult bilde, så absolutt! Likevel er det et par ting du kunne gjort annerledes. Skulle gjerne likt å se selve hoppet, for akkurat nå har jeg ingen følelse av hvilken vei personen roterer, hvor han kom fra og hvor landingen er. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Enig med at dette er et fargebilde.. Poeng: 4/10 poeng / mulige. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Prøvde det, men han hadde så døde farger, så ble ikke så bra.Mulig å få se en fargeversjon? Ser for meg at det kunne gjort seg med relativt høy fargemetning, spesielt hvis han har farger som står i kontrast til himmelen, men vanskelig å vurdere når vi ikke vet hvilke farger det er snakk om. Ellers, personlig tror jeg at jeg ville beskåret litt mer i toppen og bunnen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Har den ikke her, men mener å huske at buksa var lyseblå(gikk i ett med himmelen), og resten var brunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå