Gå til innhold

Kvalitetsforskjell mellom bæbare?

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har mer eller mindre kvalifiserte oppfatninger av hvilke produsenter som lager maskinenene det er færrest feil på? Tenker f eks taster som ramler av, harddisker som krasjer, osv... I mitt tilfelle står det (foreløpig) mellom Acer og Dell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hverken Acer eller Dell lager harddisker. Begge benytter standard harddisker som er i vanlig salg, produsent kan varierer over tid. Så på det feltet blir det ingen forskjell. Dell produserer maskiner primært for bedriftsmarkedet - her er krav til soliditet/stabilitet høyere enn kravet til hastighet/skjermydelse.

Lenke til kommentar

Levovo t serien er vel det beste man kan få når det gjelder byggekvalitet,har selv en t61 fra 2007 som er røft behandlet men den ser ut som ny.Viftestøy og varme osv som er ett problem på de nye acer Hp design pcene i dag er ikke tilstede på denne,blir thinkpad på meg neste gang også.Jeg har også en ny acer best i test kjøpt på elprice som data nr 2 men det knaker i plast og den blir nesten for varm til å ha på fanget så jeg merker godt kvalitetforskjell,likevel er den ett knallkjøp til 5990 (5738zg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...