k-h-s Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har kjøpt en nokia 5800 med djuice Control. Den har 12mnd binding som det står på de aller fleste. Men det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe en iPhone 3gs hos Telenor med Djuice Control, og settte simkortet i fra nokia mobien inn i den? Kommer jeg da til å måtte betale noe buddegebyr elns? Eller betaler jeg bare for moilen? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvis du ikke er ferdig med bindingstiden på nokia'en, så må du sikkert betale bryddgebyr for så å kjøpe iphone med control. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Ok så det er mobilen som har 12mnd? Ikke abn. Så jeg kan ikkke bare legge bort nokiaen i en skuff og kjøpe iPhone uten å betale bruddgebyr elns på nokiaen. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er abonnementet som har binding. Du må betale bruddgebyr hvis du vil ha ny binding på samme telefonnummer. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Så jeg kan ikkke bare legge bort nokiaen i en skuff og kjøpe iPhone uten å betale bruddgebyr elns på nokiaen. Kun hvis du kjøper iPhonen med nytt nummer. Da må du i så fall betale for to abonnement til avtaletiden på det første har utløpt. Endret 29. juli 2009 av Bretteville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå