Orjan-90 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei, har nylig kjøpt meg Super Nintendo og driver og leter litt etter spillene "Chrono Trigger" og "Zelda- a link to the past" Finner disse spillene kun på ebay, og da er de jo som regel fra USA. Lurer derfor på om disse kan brukes på min norske(europeiske) konsoll? Kan slenge med en liten ting til jeg lurte på ang. nintendoen; Når jeg lagrer i ett spill, blir det lagret på spillene, og ikke på konsollen? mvh Ørjan Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Spillene fra usa kan ikke brukes på din norske konsoll uten en adapter. Dette kan imidlertid kjøpes billig. A link to the past skulle d ikke være så vanskelig å få tak i i europeisk versjon, men chrono trigger ble faktisk aldri lansert her, så for å spille d må du ha adapter, eller evt spille det på playstation1 som jeg har gjort der det også ble utgitt i pal. Ellers foregår lagringen på et batteriminne i selve kassetten ja d stemmer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Du lagrer på spillet ja, konsollen i seg selv har ingen minnefunksjon. Zelda - A link to the past finner du nok veldig lett. Har sett det flere ganger på Finn.no. Dette uggabugga-selskapet har Zelda ute på finn. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18393996 Endret 5. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Han har zelda ja, men prisen er latterlig høy. Du finner d mye, mye billigere på ebay. Bare pass på at det er engelsk tekst, og i pal-format. Når jeg så listen ble jeg forøvrig litt fristet til å kjøpe breath of fire 2, ikke ofte en kommer over d, imidlertid forsvant lysten da jeg så prisen på over 1000 kroner Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er jo bare å kaste inn et skambud å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Takker for svar. Så litt etter a link to the past på ebay, men fant bare NTCS-format, helt til jeg gikk innpå ebay.co.uk istedet for ebay.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå