GeirGrusom Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg tror egentlig jeg kunne tenkt meg google wave som et standalone program fremfor en browser sak... Det kunne økt ytelsen, og gjort det litt lettere å bruke. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg tror egentlig jeg kunne tenkt meg google wave som et standalone program fremfor en browser sak... Det kunne økt ytelsen, og gjort det litt lettere å bruke. Siden det er åpent for andre å gjøre det de vil er vel ikke det helt umulig. Kunne godt tenkt meg det samme, selv om det er greit å kunne bruke browseren. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg tror egentlig jeg kunne tenkt meg google wave som et standalone program fremfor en browser sak... Det kunne økt ytelsen, og gjort det litt lettere å bruke. Siden det er open source kan du være 100% sikker på at dette kommer omdet er et ønske fra mange. Man kan jo bake dette inn i hva man vil.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En Java implementasjon hadde vært fint og cross-plattform Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Der hadde jeg skaffet meg en invite, ser veldig interessant ut foreløpig Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er mulig for de som enda ikke har fått testet Google Wave å få en invitasjon her: http://www.teknologia.no/2009/11/vi-deler-ut-google-wave-invitasjoner/ Det er mange invitasjoner igjen, men de forsvinner raskt Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Send PM om du har Wave og vil teste ut litt med noen andre. Har ingen venner på Wave... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 På presentasjonsvideoen dro de inn masse bilder rett fra en mappe på PCen, men jeg får ikke gjort det. Alle alternativene på "Files" knappen er gråa ut. Kommer dette senere? En annen ting, prøvde å lime inn tekst fra et Word dokument, ble med massevis av kode og faenskap, ikke noe stort problem, men litt unødvendig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Viktig: Logger inn på Wave nå og alle wavesne mine er borte. Flere med samme problem? Er litt nervøs nå siden prosjektbeskrivelsen for bachelor-oppgaven ligger der. Endret 6. desember 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har ikke opplevd det nei? Kan det hende at du har søkt på noe og at det er grunnen? At kun søkeresultatene (som er 0) vises... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nei, har logget ut og inn, trykt på alle knappene i menyen, så det har ikke noe med søk å gjøre. Har to Wave kontoer, og det er det samme på begge. Samme problemet på begge. Kontaktlisten vises som vanlig. Edit: Skjermdump Endret 6. desember 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så veldig merkelig ut. Kontakt Google Wave-folka. Det er mitt eneste tips! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ser ut til at det er flere som sliter med det samme (tror jeg). http://www.google.com/support/forum/p/wave...3d9be&hl=en Har lagt igjen et bilde av hvordan det ser ut der. sannsynligvis er det bare et midlertidig problem (krysse fingra). Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Merkelig at min har vært fin hele tiden. Legger også merke til at noen der forteller at wavesne har komme tilbake, så da er det i det minste håp Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Takk og lov, der kom de tilbake. Skulle vært mulig å laste ned hele waven i én fil synes jeg. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så bra! Var nok noe oppdateringer de holdt på med. Rart mitt ikke ble borte... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Sannsynligvis var det det ja. Får du lasta inn bilder og sånt? Eller er knappene under "Files" menyen gråa ut? Endret 6. desember 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå