ZubZeroo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 For dere som ikke har peiling på hva Google Wave er, men er veldig interessert i ny internett teknologi og nye måter for samhandling kan jeg anbefale dere å se hele av Google Wave som ble gjort på Google I/O. Dette er en teknologi som kan revolusjonere måten vi kommuniserer og samhandler via internett. Jeg har selv fått tilgang til "Dev Preview" av google wave. Så jeg jobber selv med en robot som følger med på rss fra Next-episode.net. Ikke fordi dette nødvendigvis er en super god idè, men fordi det er en enkel robot jeg kan lage mens jeg gjør meg kjent med API`en til Google Wave. Er det andre som har fått tilgang til Wave som vil dele erfaringer? Har du tro på at Google Wave kan ta over for e-post? Det finnes ikke invites som vi kan gi bort, så ingen poeng å be om det. Søk om utviklertilgang eller beta tester Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Venter fremdeles spendt på tilgang til Wave for å se om det kan være noe som kan utvikles for bruk internt på Studentersamfundet i Trondheim. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har fått tilgang, ser veldig spennende ut så langt! Fortsatt mange bugs, det er jo ikke beta engang, men det virker overraskende bra allerede. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Andy Ihnatko kommenterte en mengde bugs i systemet, både i browser og på telefon, men at den generelle brukeropplevelsen er god, til del på grunn av humørfyllte feilmeldinger Endret 4. august 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
BorN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Fikk akkurat developer-tilgang. Etter 10 minutter har jeg følelsen av at alt går veldig treigt, men det er vel ikke annet å forvente så tidlig i stadiet. De brukte helt sikkert LAN til å koble til PCene i presentasjonene, og ikke Internett. Kanskje det burde opprettes en "den store Google Wave-tråden?" for å samle forumbrukerne, i stedet for å ha flere tråder om samme emne? Red.: Har nå prøvd et par timer, og ja, det går treigt å oppdatere sidene når du browser, men skriving med flere i samme tråd/kommentar samtidig går veldig glatt. Opplevelsen er mye bedre nå, når jeg er mer vant med brukergrensesnittet. Har bare brukt Chrome. Gleder meg til å se hva som dukker opp av applikasjoner og roboter til Wave etterhvert. Potensial er det i alle fall ikke mangel av Endret 16. august 2009 av BorN Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har fått bekreftet invite, må bare vente på at den kommer i mailen, plagsomt å vente..... har vært hekta på dette siden jeg så presentasjonen på google IO.... Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Er det mulig å invite "friends" så de også får tilgang til Wave? Endret 6. november 2009 av AlfSimen Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det skal være slik at de som får invite, for 5 stk invites til å invite andre med, så sånnsett burde denne tråden fort kunne generere en haug brukere Bare å sende meg invite når noen har en til overs, på forhånd tusen takk Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så langt er invites kun et nivå dypt, så folk som får invite nå får ikke noen invites. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvor lang tid tar det fra jeg har sent invite til personen faktisk får den? Jeg fikk invite fra google i går og dermed kunne jeg invitere videre til venner også.. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvor lang tid tar det fra jeg har sent invite til personen faktisk får den? Jeg fikk invite fra google i går og dermed kunne jeg invitere videre til venner også.. Det skal godkjennes manuelt hos Google såvidt jeg vet, så det avhenger av hvor mye de har å gjøre... Kan jeg hversåsnill få en invite av deg? simen.sorensen [at] gmail [dot] com Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvor langt tid ca har det tatt før dere har fått godkjent beta tilgang? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det tok omtrent en uke fra jeg ble invita til jeg faktisk fikk invite i mailboksen. Ting tar tid. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 2 dager for meg. Men foreløpig ikke så mange å prate med akkurat da. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk akkurat inviterer av Google. Kunne ikke godta på mobilen, så må vente til jeg er hjemme i morra ettermiddag. Hva om folket på diskusjon.no samles på Wave (de som har) og hjelper med å melde bugs? Lettere hvis man har en del kontakter å snakke med.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Søk på hardware.no så finner du tråden. Meget uoversiktelig men du finner ihvertfall folk fra hw.no der. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gode tips, triks og generell info om Wave: http://completewaveguide.com Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så nettopp presentasjonsvideoen. Hvordan er det med invites og slikt nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har fått tilgang til Wave men jeg skjønner egentlig lite av dette? Hva er det som er så fantastisk med dette produktet? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har fått tilgang til Wave men jeg skjønner egentlig lite av dette? Hva er det som er så fantastisk med dette produktet? At det gjør e-post slik vi kjenner det avlegs. Om en skal komme med en beskjeden sammenligning så kan man si at e-post slik vi kjenner det i dag er som å sende vanlige frankerte brev med postmannen. Vil man svare må man sende et "nytt" brev tilbake.. Wave er stikk motsatt, hvor man møtes i meldingen og ikke sender den rundt til alle. Det er nesten som i et forum bare det er mye mer dynamisk. Sånn pr. nå så virker det jo litt stusselig om man ikke har noen å wave med.. Men på sikt når man kan sende meldinger til folk som ikke benytter wave og motta e-poster, og flere og flere begynner å bruke dette vil jeg tro det eksploderer.. Jeg er selv invitert og har dessverre ikke muligheten til å invitere noen selv.. Om noen her kan invitere en kompis av meg hadde jeg blitt suuuuper happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå